هزینه فوق برنامه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید 40 درصد شهریه می‌شود


هزینه فوق برنامه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید 40 درصد شهریه می‌شود

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: از سال تحصیلی جدید، فوق برنامه مدارس غیردولتی ۴۰ درصد شهریه است و شهریه بر اساس آیتم‌هایی که با سازمان‌های نظارتی هماهنگ کردیم، تعیین می‌شود.

احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره به اینکه خانواده‌ها می‌توانند در سامانه مشارکت‌ها اسامی مدارسی که شهریه بالاتر دریافت می‌کنند را به ما اعلام کنند، اظهار کرد: ۲۲۵۳ پرونده تخلف شهریه از طریق سامانه مشارکت‌ها به ما منعکس شده است که تمام آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

وی بیان کرد: ۱۳۶ مورد تخلف شهریه از طریق سامانه سازمان بازرسی، ۲۴ مورد از طریق سامانه سامد و ۶۷ مورد گزارش حضوری برای ما ارسال شد که تمام آن‌ها را بررسی و پاسخ دادیم.

محمودزاده مطرح کرد: در گذشته بازدارندگی در موضوع تخلفات شهریه کمرنگ بود و عمدتا توبیخ، تذکر و تعطیلی مدارس را داشتیم که تعطیلی مدرسه به خاطر شهریه سختگیراته بود و دو مورد دیگر نیز تأثیرگذار نبود.

وی با اشاره به اینکه در بازنگری قانون و آیین نامه جدید دو بند آوردیم، گفت: براین اساس از سال تحصیلی جدید، فوق برنامه مدارس غیردولتی ۴۰ درصد شهریه است و شهریه بر اساس آیتم‌هایی که با سازمان‌های نظارتی هماهنگ کردیم، تعیین می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پلیس؛ سرکرده فراری باند موادمخدر را به کشور برگرداند