تی‌بی‌ام خط2 مترو تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا می‌رسد


تی‌بی‌ام خط2 مترو تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا می‌رسد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سیدمحسن واعظی‌فر با اشاره به آخرین وضعیت احداث خط دو متروی اصفهان اظهار کرد: این خط به‌طول ۲۴ کیلومتر و ۷۰۰ متر است که در گام نخست با ۱۴ کیلومتر آغاز شد و احداث ۱۶...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سیدمحسن واعظی‌فر با اشاره به آخرین وضعیت احداث خط دو متروی اصفهان اظهار کرد: این خط به‌طول ۲۴ کیلومتر و ۷۰۰ متر است که در گام نخست با ۱۴ کیلومتر آغاز شد و احداث ۱۶ ایستگاه از ۲۳ ایستگاه آن در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: برای کاهش زمان احداث خط دو، دستگاه حفار مکانیزه (تی‌بی‌ام) در جبهه غربی با قطار ۹.۵ متر و در جبهه شمال با قطار هفت متر فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه اظهار کرد: دستگاه حفار مکانیزه (تی‌بی‌ام) شرقی خط دو مترو که اوایل دی ماه سال گذشته به ایستگاه طوقچی رسید، در حال حاضر در فاصله ۲۰۰ متری ایستگاه ابن‌سینا قرار دارد و تا یک ماه آینده به این ایستگاه می‌رسد.

تی‌بی‌ام خط2 مترو تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا می‌رسداو اضافه کرد: دستگاه حفار جبهه غربی از ایستگاه شهید حجاری (اول کهندژ) حفاری‌ها را آغاز کرد و پس از گذر از اتوبان شهید خرازی وارد خیابان صاحب‌روضات شد، سپس طبق وعده داده شده به ایستگاه آیت‌الله کاشانی رسید و در ادامه به ایستگاه خلجا (طالقانی) وارد شد.

واعظی‌فر با اعلام اینکه تی‌بی‌ام شمال از سمت دارک به مرکز شهر در حال پیشروی و اجرا است، خاطرنشان کرد: در اواخر بهمن سال گذشته شاهد ورود (تی‌بی‌ام) به ایستگاه امام حسین (ع) بودیم که امیدواریم با تزریق به‌موقع اعتبارات و منابع مالی، فاز نخست خط ۲ مترو در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

اصفهان/ بهمن راعی


تی‌بی‌ام خط2 مترو تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا می‌رسد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟