سربازان بی شمشیر / ماینرها یا استخراج کنندگان بیت کوین چه کسانی هستند؟


سربازان بی شمشیر /  ماینرها یا استخراج کنندگان بیت کوین چه کسانی هستند؟

ماینرها یا استخراج کنندگان بیت کوین افرادی هستند که نام آنها بارها در بازار ارزهای دیجیتال شنیده می‌شود؛ اما سوال اینجاست که چه افرادی ماینر هستند و وظایف و مسئولیت‌های آن چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز، ماینرها و استخراج کنندگان بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال وظایف و مسئولیت‌های مهمی بر عهده دارند؛ اما به‌رغم این وظایف هنوز نوع فعالیت و تلاش آنها زوایای بسیاری دارد که ناشناخته باقی مانده است.

در این قسمت از برنامه ارز و رمز تلاش کرده‌ایم به شکلی شفاف و به‌دور از اصطلاحات بسیار تخصصی بخشی از کار و فعالیت آنها را تشریح کنیم.

دشواری‌ها و مزایای اقدامات ماینرها می‌تواند لیستی بسیار بلندبالا باشد اما مهم‌ترین عناوین این لیست در این ویدئو کوتاه آورده و تشریح شده است.

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

در نظر داشته باشید انجام فرایند ماینینگ یا استخراج بیت کوین نیازمند آگاهی کامل از قوانین و همچنین اخذ مجوزهای لازم از مراکز ذی‌صلاح است.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.




صدور مجوز برای بزرگ ترین فارم بیت کوین ایران