راه‌اندازی 16 شرکت جدید دانش‌بنیان‌ در همدان


راه‌اندازی 16 شرکت جدید دانش‌بنیان‌ در همدان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان از راه‌اندازی ۱۶ شرکت جدید در حوزه دانش‌بنیان خبر داد و گفت: باید نمایشگاهی از دستاوردهای دانش‌بنیان‌ها ایجاد شود.اسداله ربانی‌مهر در جلسه ستاد اقتصاد دانش‌بنیان شهرستان همدان در سالن جلسات فرمانداری اظهار...

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان از راه‌اندازی ۱۶ شرکت جدید در حوزه دانش‌بنیان خبر داد و گفت: باید نمایشگاهی از دستاوردهای دانش‌بنیان‌ها ایجاد شود.

اسداله ربانی‌مهر در جلسه ستاد اقتصاد دانش‌بنیان شهرستان همدان در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان محور توسعه و تولید ملی و دستاورد دنیای جدید هستند که در حوزه کارآفرینی و ارز آوری برای کشور بسیار تاثیرگذار هستند.

وی افزود: سال گذشته در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از ۱۷۷ طرح به ارزش ۲۴ میلیارد تومان با اعطای تسهیلات بانکی حمایت شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان تاکید کرد: انتظار بر این است در سال جاری خلاها جبران شود و همه طرح‌های دانش‌بنیان‌ها حمایت شوند.

وی یادآور شد: استفاده از محصولات و تولیدات دانش‌بنیان‌ها در ادارات و سطح جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

ربانی‌مهر با بیان اینکه باید فرصت اشتغال‌زایی شرکت‌های دانش‌بنیان، فن‌آور و مراکز رشد را جدی بگیریم گفت: نمایشگاهی از دستاوردهای دانش‌بنیان‌ها ایجاد شود تا مدیران و مردم با این ظرفیت خوب اقتصادی آشنا شوند و جوانان را به فعالیت در این حوزه تشویق کنیم.

وی افزود: از ۸۳ شرکت دانش‌بنیان استان همدان ۶۷ شرکت معادل ۷۱ درصد در شهر همدان فعالیت دارند و ۱۶ شرکت جدید نیز مجوز گرفته‌اند.

در این جلسه مدیران ادارات، کارشناسان دانشگاه‌ها و مدیران دو شرکت دانش بنیان فعال همدان در مورد دستاوردها و مشکلات این حوزه پیشنهادات خود را ارائه کردند.

گزارش: فاطمه عزیزی هرمز


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عواملی که چشم کودکان و نوجوانان را ضعیف می‌کند