رویداد‌های دومین روز نمایشگاه کتاب


رویداد‌های دومین روز نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب از نوزدهم تا بیست و نهم اردیبهشت از ساعت ده صبح تا هشت شب در مصلای تهران فعال است.

رویداد‌های دومین روز نمایشگاه کتاب

به گزارش ایران اکونومیست؛ در نمایشگاه علاوه بر عرضه کتاب برنامه‌های ترویجی و فرهنگی و نشست برگزار می‌شود. برگزاری ۷۰۰ نشست بررسی و نقد، رونمایی و جشن امضا هم از جمله این برنامه است..

نمایشگاه کتاب در دو بخش حضوری و مجازی تا ۲۹ اردیبهشت برپاست. ساعت‌های بازدید ۱۰ صبح تا ۲۰ اعلام شده است.

رئیس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: این نمایشگاه یک رویداد بزرگ ملی - فرهنگی در راستای ترویج جدی فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای توجه خانواده‌ها به خصوص کودکان و نوجوانان به موضوع کتاب است.

«بخوانیم و بسازیم»، شعار سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. نمایشگاهی که در آن حدود ۳ هزار ناشر داخلی و خارجی با جدیدترین محصولات چاپ و نشر در بخش‌های مختلف از کودک و نوجوان، آموزشی و دانشگاهی شرکت کرده اند.

مانند دو دوره قبلی، امسال هم همزمان با بخش حضوری، نمایشگاه مجازی کتاب فعال است. در کنار اطلاع رسانی‌های مختلف، پیام رسان‌ها هم به کمک نمایشگاه آمده اند تا علاقمندان خریدی آسان را تجربه کنند.

برنامه‌های فرهنگی نمایشگاه سی و پنجم حول محور غزه و فلسطین برگزار می‌شود. فعالیت‌ها و برنامه‌های جنبی نمایشگاه امسال در محور‌های ترویجی کتاب و کتابخوانی، موضوعی و مناسبتی در کوشک کتاب و سرا‌های اهل قلم برقرار است.

نمایشگاه کتاب از (۱۹ اردیبهشت) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اولین تصویر از پیکر جانباختگان حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌ دولت+عکس