رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی/شهرک‌نشینان خواهان جدایی از اسرائیل شدند


رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی/شهرک‌نشینان خواهان جدایی از اسرائیل شدند

اقتصادنیوز : سایت عبری‌زبان گزارش کرد، مسئولان منطقه شمال فلسطین اشغالی به دلیل ناکامی تل‌آویو در تامین امنیت‌شان، در سالروز تاسیس این رژیم جعلی به دنبال تشکیل «دولت الجلیل» و جدایی از «اسرائیل» هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مقام‌های شمال فلسطین اشغالی اعلام کردند که در سالروز «استقلال» (روز نکبت تاسیس رژیم صهیونیستی) جدایی از این رژیم را اعلام می‌کنند.

خبر مرتبط
هشدار اردوغان به منطقه درباره اسرائیل!

اقتصادنیوز: رجب طیب اردوغان گفت، رژیم صهیونیستی علیرغم موافقت جنبش فلسطینی حماس با آتش بس، در تلاش است تا جنگ را به کل منطقه گسترش دهد.

«روز نکبت» سالروز اعلام تاسیس رژیم جعلی «اسرائیل»، صدور سند «استقلال» و پایان قیمومیت انگلیس بر فلسطین در ۱۴ مه ۱۹۴۸ است.

به نوشته وبسایت اسرائیلی «واللا»، اقدام روسای شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی به دنبال نادیده گرفتن اوضاع امنیتی در این منطقه از سوی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

این منبع افزود: این گام همراه با اقدامات بیشتری خواهد بود که مقام‌ها برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان روز چهارشنبه گزارش داد یک حمله ترکیبی از لبنان با موشک و پهپاد به سمت اهدافی در الجلیل غربی انجام شد. همزمان با حمله به اهدافی در الجلیل غربی، اهداف صهیونیستی نیز در الجلیل الاعلی نیز مورد حمله قرار گرفتند.

رهبران شهرک‌نشینان در شمال اراضی اشغالی اعلام کردند: ما ۳۰ سال به عقب بازگشتیم. وضعیت منطقه الجلیل ثابت می‌کند که نظریه امنیتی اسرائیل از هم فروپاشیده است.

همچنین رسانه‌های عبری گزارش دادند: دفاع هوایی در شمال قادر به مقابله با پهپادهای حزب‌الله که از مسافت کم و با ارتفاع پایین شلیک می‌شوند، نیست.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شهربازی سرزمین شادی قم چه امکاناتی دارد؟