رهبر معترضان در ارمنستان به پاشینیان یک ساعت فرصت داد تا استعفا دهد


رهبر معترضان در ارمنستان به پاشینیان یک ساعت فرصت داد تا استعفا دهد

از 20 آوریل، معترضان در ارمنستان بزرگراه های گرجستان و ایران را مسدود کرده و خواستار توقف روند تحدید حدود و انتقال مناطق مرزی به آذربایجان شدند.

به گزارش اسپوتنیک، باگرات گالستانیان، رئیس اسقف اعظم کلیسای حواری ارمنی تاووش، اسقف اعظم در یک گردهمایی در ایروان گفت که نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان باید ظرف یک ساعت استعفا دهد و او آماده است این موضوع را با وی در میان بگذارد.
وی در ادامه گفت: «شما دیگر در ارمنستان قدرت ندارید. یک ساعت برای ملاقات وقت دارید تا در باره استعفای شما صحبت کنیم. شما یک ساعت فرصت دارید تا استعفا دهید».
وزارت امور خارجه ارمنستان در 19 آوریل گزارش داد که کمیسیون‌های ویژه ارمنستان و آذربایجان قبلاً در مورد عبور بخش‌های خاصی از مرز بین هشت روستا مطایق "با مرزها بین‌جمهوری توجیه‌شده قانونی که در اتحاد جماهیر شوروی در زمان فروپاشی آن وجود داشت» به توافق رسیدند.
از 20 آوریل، معترضان در ارمنستان بزرگراه های گرجستان و ایران را مسدود کرده و خواستار توقف روند تحدید حدود و انتقال مناطق مرزی به آذربایجان شدند. و در 4 مه یک راهپیمایی اعتراضی آغاز شد. اسقف اعظم باگرات گالستانیان، رئیس کلیسای ارمنی تاووش یکی از رهبران جنبش اعتراضی است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!