توطئه جدید آمریکا و اسرائیل


توطئه جدید آمریکا و اسرائیل

بلافاصله پس از اینکه حماس موافقت خود با آتش بس و مبادله اسرا را اعلام کرد اسرائیل به گذرگاه رفح حمله کرد و آن را اشغال نمود تا کلا ارتباط زمینی غزه با خارج قطع شود.

بلافاصله پس از اینکه حماس موافقت خود با آتش بس و مبادله اسرا را اعلام کرد اسرائیل به گذرگاه رفح حمله کرد و آن را اشغال نمود تا کلا ارتباط زمینی غزه با خارج قطع شود.
این در حالی بود که پیشنهاد آتش بس توسط مصر و قطر و ایالات متحده تهیه شده بود و آمریکا نه فقط اظهار داشته بود که همه چیز را با اسرائیلی ها همانگ کرده بلکه خود را به عنوان یک ضامن برای این توافق مطرح کرده بود.
پس از اینکه اسرائیل به گذرگاه رفح حمله کرد و خط نواری موسوم به نوار فیلادلفیا را اشغال کرد آمریکایی ها به یکباره با یک تغییر عجیب غریب در موضع گیری از اقدام اسرائیل حمایت کردند و اظهار داشتند که آنها دلایل اسرائیل برای این اقدام را درک می کنند.
این درحالی است که با اقدام عملا اسرائیل فلسطینی ها در غزه را در حالتی از خفه گی قرار داده و اگر قبل تر بحث آن می شد که ممکن است در صورت حمله اسرائیل به رفح حدود یک ونیم ملیون غیر نظامی بتوانند از گذرگاه مرزی به سمت مصر فرار کنند، حالا دیگر این شانس هم برای آنها وجود ندارد و این به معنای آن است که هرگونه حمله ای که اسرائیل به رفح انجام می دهد یعنی قتل عام برای غیر نظامیانی که آنجا در محاصره همه جانبه قرار گرفته اند.
این در حالی است که از سوی دیگر طبق توافقات سابق با مصر این منطقه یک منطقه حائل میان مصر و اسرائیل تلقی می شود و اسرائیلی ها با ورود به این منطقه توافق با مصر را زیر پا گذاشته اند.
آنهایی که کارشناس مسایل مربوط به فلسطین و اسرائیل می باشند به خوبی می دانند بهانه اسرائیل مبنی بر اینکه این گذرگاه برای قاچاق اسلحه استفاده می شود هم بهانه دروغ بیش نیست چرا که مصری ها پس از به قدرت رسیدن محمد مرسی (رئیس جمهوری اخوان المسلمینی مصر که سرنگون شد) یک نوار خالی هشت کیلومتری در این مرزها ایجاد کردند و همه خانه ها وساختمان ها در این محدوده رانابود کردند.
علاوه بر آن مصری ها یک دیوار بتونی به عمق حدود دوازده متر در طول این مسیر ایجاد کردند و همه کانال هایی که برای ارسال کمک به فلسطینی ها ایجاد شده بود را تخریب کردند.
عملا هم تحقیقات نشان داده که بخش اعظم سلاح هایی که توسط فلسطینی ها درعملیات 7 اکتبر استفاده شد از داخل اسرائیل به غزه قاچاق شده بود و نه از مصر.
بد نیست به این نکته اشاره کرد که بزرگترین و گردن کلفت ترین مافیاها و یا قاچاقچی ها و فروشندگان سلاح در بازار های آزاد بین المللی اسرائیلی (یهودی) هستند و اینها برای پول هر کاری انجام می دهند و برای حماس بسیار راحت تر است که پول بدهد از اینها اسلحه بخرند و درغزه تحویل بگیرند تا بخواهند به مصر ببرند و از آنجا قاچاق کنند.
جالب اینکه بخش بزرگی از سلاح هایی که توسط ناتو برای اوکراین ارسال می شود هم توسط همین مافیاهای اسلحه که زلنسکی را در اوکراین به قدرت رساندند قاچاق می شود و در کشورهای مختلف توزیع می کنند.
کافی است که اینترنت را ورق بزنید و ببینید چه کسانی از زلنسکی حمایت کردند تا در اوکراین رئیس جمهوری شود و در باره افرادی مثل ایگور کولومویسکی و اسناد پاندورا مطالعه کنید تا متوجه شوید درباره چه صحبت می کنم.
گو اینکه زلنسکی برای رد گم کردن و پس از شروع تحقیقات کنگره آمریکا درباره مسیر سلاح هایی که به اوکراین ارسال شده و پولهایی که اختلاس شده، برنامه حمله نیروهای امنیتی به خانه کولومویسکی را تدارک دید اما همه می دانند که حاکم اصلی اوکراین همان مافیاها هستند.
نمی خواهم از بحث خارج شوم.
حالا آمریکایی ها آمده اند و بحث دیگری را مطرح کرده اند و آن تحویل دادن گذرگاه رفح به یک شرکت نظامی خصوصی آمریکایی.
عملا با ایجاد یک بندر و حضور نیروهای آمریکایی در شمال و در دریا و حضور آنها در مرزهای مصر آمریکایی ها به عنوان حامی اصلی اسرائیل به شریک آنها در جنایتی که می خواهد اتفاق افتد تبدیل می شود.
از همان ابتدا هم بارها بحث اعزام نیروهای بین المللی برای تامین امنیت غزه مطرح شد اما فلسطینی ها فقط حضور نیروهای وابسته به کشورهای اسلامی را پذیرفتند.
دلیل این جریان هم این می باشد که ماجرای قتل عام غیر نظامیان فلسطینی در صبرا و شاتیلا در بیروت هنوز در ذهن فلسطینیها هست.
در آن زمان هم آمریکا، انگلیس، فرانسه وایتالیا نیروهای خود را به لبنان اعزام کردند و اینها تعهد کردند در صورتی که مبارزین فلسطینی لبنان را ترک کنند ضامن امنیت خانواده آنها خواهند شد و اسرائیل از لبنان عقب نشینی خواهد کرد.
اما بلا فاصله پس از اینکه مبارزین فلسطینی از لبنان خارج شدند اسرائیلی ها توسط نیروهای فالانژ یک فاجعه در اردوگاه های صبرا وشاتیلا راه انداختند و همه خانواده های فلسطینی ها را قتل عام کرده اند.
حدود پنج هزار زن و کودک و سالمند و حتی سگ و گربه های فلسطینی در این قتل عام طی یک شبانه روز کشته شدند و جامعه جهانی هیچ واکنشی نشان نداد.
همه آنهایی که در انجام قتل عام ها شرکت داشتند، طبق اسناد منتشر شده در رسانه های غربی مانند بی بی سی، در اسرائیل آموزش دیده بودند و دستوراتشان را مستقیم از آریل شارون دریافت کرده بودند.
آیا توقع دارید حالا فلسطینی ها بپذیرند که آمریکایی ها قرار است ضامن امنیت آنها شوند.
تنها چیزی که به نظر می آید این می باشد که اسرائیل میخواهد مرحله جدیدی از قتل عام و کشتار فلسطینی ها در غزه را در رفح انجام دهد و اینبار قرار است آمریکایی ها پشت اسرائیلی ها را نگه دارند و احتمالا برای انجام این قتل عام همه ارتباطات را قطع کنند همانطور که در صبرا و شتیلا در یک شبانه روز هزاران غیر نظامی را مثله کردند در رفح هم چنین کاری کنند.
اظهار نظر های مقامات آمریکایی درباره اینکه مخالف عملیات در رفح هستند و یا اینکه کمک های نظامی شان به اسرائیل را در صورت انجام این عملیات متوقف خواهند کرد نشنیده بگیرد، همه اش اظهارات منافقانه می باشد، همه جنایاتی که در غزه انجام شده با علم و حمایت آمریکایی ها بوده وآمریکایی ها همه تسلیحاتی که اسرائیلی ها برای انجام جنایات جدیدشان نیاز دارند را از پیش در اختیار آنها قرار داده اند و همه این صحبت ها فقط سیاه بازی است و بس.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دو راهی سخت استقلال در نقل‌وانتقالات