انعقاد 6 تفاهم‌‌نامه فناورانه با محوریت هوش مصنوعی توسط شرکت‌های تابعه انرژی سینا


 انعقاد 6 تفاهم‌‌نامه فناورانه با محوریت هوش مصنوعی توسط شرکت‌های تابعه انرژی سینا

علیرضا سلمان‌زاده؛ مدیرعامل شرکت حفاری شمال و سیاوش ریاحی؛ مدیرعامل انستیتو مهندسی نفت دانشگاه تهران به منظور ایجاد همکاری علمی و پژوهشی مشترک خدمات مهندسی نفت و استفاده متقابل طرفین از...

علیرضا سلمان‌زاده؛ مدیرعامل شرکت حفاری شمال و سیاوش ریاحی؛ مدیرعامل انستیتو مهندسی نفت دانشگاه تهران به منظور ایجاد همکاری علمی و پژوهشی مشترک خدمات مهندسی نفت و استفاده متقابل طرفین از ظرفیت‌های فنی و علمی یکدیگر در صنایع بالادستی نفت و گاز با درنظر گرفتن امکانات طرفین از منظر علمی و پژوهشی، تفاهم‌نامه امضاء کردند.

در تفاهم‌نامه بعدی که به امضای سعید عینی؛ عضو هیئت‌مدیره شرکت نفت بهران و حسن زمانیان؛ معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران رسید، استفاده متقابل طرفین از ظرفیت‌های فنی و علمی یکدیگر در صنایع بالادستی نفت و گاز با درنظر گرفتن امکانات طرفین از منظر علمی و پژوهشی مورد تأکید قرار گرفت.

سومین تفاهم‌نامه نیز مربوط به دو شرکت حفاری شمال و مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند بود که محمدعلی دادور؛ معاون فنی و مهندسی هلدینگ انرژی سینا و علیرضا زاهدی؛ مدیرعامل مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند بر همکاری فی‌مابین به منظور شناسایی فناور یا فناوران و انجام پروژه‌هایی با محوریت هوش مصنوعی در جهت رفع چالش‌های دستگاه‌های خشکی و دریایی تأکید کردند.

تفاهم‌نامه دیگری نیز به امضای محمدصادق عظیمی‌فر؛ مدیرعامل هلدینگ انرژی سینا و محمدصادق جوکار؛ رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی وزارت نفت رسید که استفاده بهینه از امکانات، ظرفیت‌ها و توانایی‌های مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی وزارت نفت برای ارائه خدمات مطالعات راهبردی، پژوهشی، تحقیقاتی به شرکت‌های تابعه هلدینگ انرژی سینا را می‌توان از جمله اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.

طرفین پنجمین تفاهم‌نامه امیرحسین باقری؛ مدیرعامل شرکت صنعتی دوده‌فام و سیدمحمدمهدی صافی؛ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بودند که در آن بر تحقق شعار سال، ایجاد بستر انتقال ایده و پیشنهاد از نخبگان و اساتید دانشگاه به شرکت و استفاده مطلوب از توانایی‌های دانشگاه و شرکت در جهت اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و کاربردی مورد نیاز طرفین تأکید شد.

آخرین تفاهم‌نامه نیز در راستای اهدافی همچون تحقق شعار سال و اهداف بالادستی، مشارکت در تبادل دانش و تجربیات بخش تحقیق و اجرا و … بین شرکت صنعتی دوده‌فام به مدیرعاملی امیرحسین باقری و حمید امیدوار؛ رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی به امضاء رسید.


 انعقاد 6 تفاهم‌‌نامه فناورانه با محوریت هوش مصنوعی توسط شرکت‌های تابعه انرژی سینا

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شهربازی سرزمین شادی قم چه امکاناتی دارد؟