اولین واکنش النجبا به حمله اسرائیل/ موشکی پاسخ می دهیم!


اولین واکنش النجبا به حمله اسرائیل/ موشکی پاسخ می دهیم!

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق در واکنش به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مقر فرهنگی رسانه‌ای این جنبش در دمشق اعلام کرد که پاسخ این حمله را با شلیک موشک و پهپاد به عمق سرزمین‌های اشغالی خواهد داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در بیانیه جنبش النجباء در این رابطه آمده است: یک ساختمان فرهنگی و رسانه‌ای وابسته به جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء در دمشق پایتخت سوریه توسط رژیم غاصب صهیونیستی که کودکان، زنان و غیرنظامیان بی‌گناه را به قتل می‌رساند، هدف حمله‌ای موذیانه قرار گرفت.

جنبش النجباء اعلام کرد: این رژیم به ظلم، توحش و استکبار خود ادامه داده و ساختمانی فرهنگی رسانه‌ای را که در راستای افشای رسوایی‌ها و جنایات ضدبشری صهیونیست‌ها فعالیت داشت، هدف قرار داد.

در این بیانیه همچنین آمده است: این جنایت قطعا بدون مجازات نخواهد ماند. پهپادهای ما طعم قول و عمل‌مان را به آنها (صهیونیست‌ها) چشانده و خوب می‌دانند که موشک‌های‌مان به اراده پروردگار به کجا رسیده‌اند.

خبر مرتبط
النجبا: ضربات ما اشغالگران را به میز مذاکره باز گرداند

اقتصادنیوز: سخنگوی رسانه‌ای جنبش النُجَباء با بیان اینکه النجباء از هر اقدامی در راستای اخراج نیروهای آمریکایی از عراق حمایت می‌کند، تصریح کرد: «اشغالگران را با ضربات‌مان به میز مذاکره برگرداندیم.»

این جنبش همچنین تاکید کرد: پاسخ ما غافلگیرکننده، قوی و تاثیرگذار خواهد بود.

در همین راستا، سید «محمود الموسوی» مسئول دفتر ارتباطات جنبش النجباء در سوریه نیز اظهار داشت: دشمن صهیونیستی صبح امروز مقر رسانه‌ای و دفتر فرهنگی جنبش النجباء در دمشق را هدف قرار داد. ما در مقاومت انتظار چنین اقدامی را داشتیم و در مقابل آمادگی لازم برای مقابله با آن را داریم.

وی گفت: حمله به مقرها و فرزندان مقاومت با حمایت و پشتیبانی آمریکا صورت می‌گیرد.

خبر مرتبط
واکنش النجبا به جنایت تروریستی جدید آمریکا علیه مقاومت عراق

اقتصادنیوز: جنبش النجبا عراق در بیانیه ای به اقدام ناجوانمردانه آمریکا در ترور ابوباقر الساعدی واکنش تندی نشان داد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که یک منبع نظامی سوری وابسته به وزارت دفاع این کشور صبح امروز اعلام کرد: ساعت ۳:۲۰ بامداد امروز، دشمن صهیونیستی حمله هوایی از سمت جولان اشغالی به یکی از ساختمانها در حومه دمشق انجام داد.

این منبع بیان کرد: پدافند هوایی ما با این حمله مقابله و برخی از موشک‌های شلیک شده از سوی دشمن را ساقط کرد.

منبع مذکور اعلام کرد که بر اثر این حمله خساراتی به بار آمده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لغو همه مسابقات ورزشی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی