زنبورها هم به نظامیان اسرائیل رحم نکردند/ کار سربازان به بیمارستان کشید


زنبورها هم به نظامیان اسرائیل رحم نکردند/ کار سربازان به بیمارستان کشید

اقتصادنیوز :ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد نظامیان صهیونیست در جنوب باریکه غزه بعد از حمله زنبورها به بیمارستان منتقل شده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از العالم، رادیو ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که یک تانک ارتش در حین عملیات در منطقه حائل در جنوب باریکه غزه، در نزدیکی حصار مرزی در منطقه نیریم، لانه زنبور را زیر گرفت و پس از آن مقدار زیادی زنبور بیرون آمد و سربازان را نیش زد. و مصدومان به بیمارستان تل هشومیر منتقل شدند.

آوی آیرونی مدیر بخش فوریت‌های پزشکی مرکز شیبا گفت: برخی از سربازان در معرض نیش صدها زنبور قرار گرفتند و تحت مراقبت های ویژه و درمان مسمومیت قرار گرفتند، وضعیت برخی از آنها نیز به شدت وخیم شده است. من تا بحال شاهد چنین مورد مشابهی نبودم که صدها زنبور به یک نفر حمله کنند.

نظامیان صهیونیست طی روزهای گذشته حملاتی را به منطقه پرجمعیت رفح در جنوب باریکه غزه آغاز کرده‌اند.بیش از یک میلیون آواره فلسطینی در این منطقه اسکان دارند و بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی درباره تبعات حمله اسرائیل به این منطقه هشدار داده‌اند.

خبر مرتبط
گزارش محتاطانه واشتگتن علیه صهیونیست ها/ آیا ارتش اسرائیل از دانش، تجربه و ابزارهای خود به درستی استفاده می کند؟

اقتصادنیوز: وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد اسرائیل در استفاده از تسلیحات آمریکایی در نوار غزه احتمالا قوانین بشردوستانه بین‌المللی را نقض کرده است.

خبر مرتبط
الحاق لیبی به شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل

لیبی به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل پیوست


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تلاش یک فرد ناشناس برای ورود غیرقانونی به کنسولگری روسیه در آلمان