صهیونیست ها به درختان زیتون هم رحم نکردند/ حمله به کرانه باختری


صهیونیست ها به درختان زیتون هم رحم نکردند/ حمله به کرانه باختری

اقتصادنیوز: نظامیان متجاوز رژیم صهیونیستی بامداد امروز به خانه‌های فلسطینی‌ها در کرانه باختری حمله کرده و باعث ایجاد ترس و وحشت در میان آنها شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که نظامیان صهیونیست با یورش به منطقه فقوعه واقع در شمال شرق شهر جنین چند جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

در جریان حمله به منطقه جلبون در شرق این شهر نیز چند فلسطینی بازداشت شدند. نظامیان صهیونیست به محله جعیدی در شهر قلقیلیه نیز یورش بردند. چند فلسطینی از جمله یک اسیر آزاد شده به همراه همسرش در جریان این حمله عناصر صهیونیست مجدداً بازداشت شدند.

علاوه بر این خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که شهرک نشینان صهیونیست به زمین‌های کشاورزی و باغ‌های فلسطینی‌ها در روستای المغیر واقع در شرق رام الله حمله کردند.

خبر مرتبط
گزارش محتاطانه واشتگتن علیه صهیونیست ها/ آیا ارتش اسرائیل از دانش، تجربه و ابزارهای خود به درستی استفاده می کند؟

اقتصادنیوز: وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد اسرائیل در استفاده از تسلیحات آمریکایی در نوار غزه احتمالا قوانین بشردوستانه بین‌المللی را نقض کرده است.

این صهیونیست‌های وحشی در حملات بامدادی خود درخت‌های زیتون و زمین‌های کشاورزی فلسطینی‌ها را در منطقه مذکور به آتش کشیدند.

در جریان حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری نیروهای مقاومت فلسطین ایست بازرسی منطقه جبل جرزیم در جنوب شهر نابلس را هدف قرار دادند.

خبر مرتبط
الحاق لیبی به شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل

لیبی به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل پیوست


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کیف قاپ حرفه ای با لباس مردانه زن از آب درآمد / خانم مربی بدنسازی دزد کیفش را زمین زد +...