ماجرای جالب سرهنگ قلابی که در صف نانوایی لو رفت!


ماجرای جالب سرهنگ قلابی که در صف نانوایی لو رفت!

درپی گزارش درگیری در یکی از نانوایی های بولوار هدایت مشهد، نیروهای گشت انتظامی کلانتری شفای مشهد، عازم محل درگیری شدند 13 حوادث 1403/02/22

سرهنگ قلابی که در صف نانوایی لو رفت

متصدی نانوایی مدعی بود فردی که لباس فرم نیروی انتظامی با درجه سرهنگی را به تن دارد، برای گرفتن نان بدون نوبت، اقدام به توهین و درگیری کرده است.

وقتی ماموران کلانتری از مرد مذکور تقاضای کارت شناسایی کردند، او مدعی شد از نیروی دریایی ارتش به یگان پلیس آگاهی مشهد منتقل شده و در عین حال کارت شناسایی معلولیت خود را به افسران فراجا ارائه داد. همین موضوع کافی بود که نیروهای انتظامی او را بازداشت کنند.

این مرد که خود را «هادی-ر» معرفی می کرد، درباره جعل عنوان افسران ارشد نیروی انتظامی وسوءاستفاده از لباس های فرم این سازمان گفت:می ترسیدم به خاطر معلولیتی که از ناحیه پا دارم از برخی مردم کتک بخورم به همین خاطر از چندماه قبل این لباس های فرم نیروی انتظامی را از چهارراه لشکر خریدم چون می دانستم مردم احترام خاصی برای نیروی انتظامی قائل هستند و مورد توجه قرارمی گیرند.

این اظهارات در حالی بیان شد که همسر متهم به افسران دایره تجسس کلانتری گفت: همسرم هر بار که قصد داشت کارهای اداری و شخصی خودش را انجام دهد، این لباس ها را بر تن می کرد و از خانه بیرون می رفت. در صف نانوایی هم به همین دلیل سر و صدا به راه انداخت چرا که قصد داشت بدون نوبت از نانوایی نان بگیرد اما متصدی نانوایی از او خواسته بود تا مانند دیگران نوبت را رعایت کند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khorasannews.com



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دستور وزیر خارجه کلمبیا درباره بازگشایی سفارتخانه در رام‌الله