نقد قسمت دوم و سوم سریال قطب شمال + بررسی بازی ماکان آریا پارسا


نقد قسمت دوم و سوم سریال قطب شمال + بررسی بازی ماکان آریا پارسا

این سریال که در 7 اردیبهشت قسمت اول آن از شبکه فیلمیو پخش شد، مورد توجه اکثر مخاطبان این شبکه قرار گرفت و با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد. قسمت دوم این سریال در 14 اردیبهشت و قسمت سوم نیز...

این سریال که در 7 اردیبهشت قسمت اول آن از شبکه فیلمیو پخش شد، مورد توجه اکثر مخاطبان این شبکه قرار گرفت و با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد. قسمت دوم این سریال در 14 اردیبهشت و قسمت سوم نیز در تاریخ 21 اردیبهشت پخش شد تا هیجان سریال به اوج خود برسد. ما در این مطلب قصد داریم از زوایای مختلف به نقد و بررسی قسمت دوم و سوم سریال قطب شمال بپردازیم. اگر علاقه‌مند به این موضوع هستید با ما تا پایان مقاله همراه شوید.

سریال قطب شمال

سریال دیدنی و هیجان‌آور قطب شمال به کارگردانی امین محمودی یکتا و همچنین تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان، یکی از جدیدترین اثرهای سینمای خانگی یعنی فیلمیو است که با سرمایه‌گذاری ماکان آریا پارسا و گروه بین‌المللی پارس پندار نهاد ساخت این سریال انجام شد. موضوع سریال قطب شمال برگرفته از رمان مطرح کنت مونت کریستو است که با صحنه‌هایی از خشم و انتقام همراه بوده و لحظاتی پراسترس و هیجانی را برای مخاطب رقم می‌زند.

نقد قسمت دوم و سوم سریال قطب شمال + بررسی بازی ماکان آریا پارسا

نقد قسمت دوم و سوم سریال قطب شمال

اگر قسمت اول این فیلم را مشاهده کرده باشید، سراسر ترس توام را هیجان بوده و تماشاگر هر لحظه منتظر یه اتفاق یا حادثه جدید پر از استرس و فشار است. درواقع این سریال جذاب، برای کسانیکه علاقمند به این ژانر از فیلم‌ها هستند، بسیار پرهیجان و بی‌نظیر به‌نظر می‌رسد. در قسمت دوم سریال قطب شمال، همایون با تغییر چهره و تغییر نام و نشانی خود شروع به انتقام گرفتن از دوستان خود کرده و سعی می‌کند از این طریق کسانیکه در حق او ظلم کرده‌اند را به سزای اعمالشان برساند.

درواقع این سریال اشاره دقیقی به موضوع داستان کنت مونت کریستو داشته و برگرفته از این داستان است. در ادامه پس از تغییر چهره، فرزاد فرزین وارد معرکه شده و نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا می کند. قدرت بالا در اجرای نقش و تاثیرگذاری قوی روی مخاطب، یکی از مهمترین ویژگی‌های بازیگران این سریال پربیننده بوده و یادآور ابهامات و شُک‌های پی در پی رمان کنت مونت کریستو است.

در قسمت سوم سریال نیز آرشام یکتا برای نزدیکی به سامان و ارغوان به سراغ برادر سامان می رود که علاقه زیادی به قمار دارد. از سوی دیگر او از طریق وکیل خود یعنی ماکان آریا پارسا به دنبال راه های قانونی برای وارد کردن سرمایه به حساب بانکی شرکت آرشام است. در این قسمت آرشام چند بار با برادر سامان دیدار می کند و قرار است در جشن تولد او حضور داشته باشد. آرشام برای طبیعی سازی قرار است دختری (صحرا با بازی نازنین بیاتی) را به عنوان همسر خود به این جشن ببرد.

هر چه سریال قطب شمال جلوتر می رود این اشتیاق در مخاطب ایجاد می شود که آرشام یکتا به چه طریقی می خواهد از دوستان قدیمی خود که 12 سال پیش به او خیانت کردند و او را به زندان انداختند انتقام بگیرد.

نقد نویسنده و کارگردان سریال قطب شمال

سردی و خشکی‌ای که در قسمت دوم سریال قطب شمال احساس می‌شد شاید برای یک لحظه تصور شما را از یک کار حرفه‌ای و کامل دور کند ولی با زیرکی نویسنده موضوع چنان اوج می‌گیرد که مخاطب را برای تماشای ادامه این سریال و دنبال کردن آن ترغیب می‌کند. صحنه‌های زیبا و جذاب که متناسب با موضوع فیلم است، توانمندی کارگردان این کار را نشان می‌دهد که سعی کرده هماهنگی در تمام اجزای این محصول به چشم بخورد و وقایع واقعی‌تر به‌نظر برسند.

نقد بازیگران سریال قطب شمال

در قسمت دوم و سوم سریال قطب شمال، بازیگران یک بازی بسیار قابل لمس و مورد قبول داشتند و به جذابیت این سریال با موضوعی مرموز و هیجان‌انگیز افزود شده‌ بود. شاید هنر موسیقی و حضور فرزاد فرزین در قطب شمال برای علاقه‌مندان به این خواننده محبوب بسیار خوشایند بوده باشد ولی با بازی منحصربه‌فرد فرزاد فرزین دریافتیم که علاوه‌بر موسیقی، سینما و تلویزیون نیز می‌تواند با حضور افرادی مثل وی بیشتر بدرخشد و بازیگران جدیدی به این عرصه وارد کند.

ماکان آریا پارسا یکی از این بازیگران جدید است که در سریال قطب شمال خوش درخشیده و نشان داد همانطور که در بحث کارآفرینی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، از غافله بازیگری در سینما و تلویزیون هم عقب نمانده و یک حضور پرقدرت و نوآورانه را در این سریال به نمایش گذاشته است. ایشان برای اولین بار در قسمت سوم سریال قطب شمال و در لوکیشن زعفرانیه گروه بین المللی پارس پندار نهاد جلوی دوربین ظاهر شد. ماکان آریا پارسا نقش وکیل آرشام یکتا را در سریال قطب شمال بازی می کند و با بررسی قسمت سوم سریال به نظر می رسد که به خوبی از عهده این نقش برآمده است.

ماکان آریا پارسا کیست

دکتر آریا پارسا یک جوان ایرانی موفق در زمینه‌های مختلف هستند که توانسته‌اند با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان و افراد جویای کار به‌واسطه ایده‌های خلاقانه، در زمینه کارآفرینی گام‌های بزرگی بردارند. وی با تأسیس مراکز آموزشی، مشاوره‌ای و خدماتی در ایران و کانادا، توانسته است به‌عنوان یک جوان کوشا و ساعی، در رفع نیاز افراد جویای کار و همچنین ارائه آموزش‌های مفید و کاربردی، به رشد و پیشرفت افراد در کشور کمک شایانی کند. ایشان در موسسه راه پارسی کانادا، به ارائه خدماتی از قبیل کاریابی بین المللی و نیز تسهیل ورود کسب و کارهای ایرانی به عرصه بین المللی اقدام کرده است.

نقد قسمت دوم و سوم سریال قطب شمال + بررسی بازی ماکان آریا پارسا

دکتر آریا پارسا در حال حاضر مدیر و بنیانگذار گروه بین‌المللی پارس پندار نهاد بوده و در زمینه‌های مختلف فعالیت خود را گسترش داده‌ است. طیف وسیعی از آموزش‌های اصولی، دفاتر کاریابی، نشریات، کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای و موارد بی‌شمار دیگر بخشی از فعالیت‌های گروه بین المللی پارس پندار هستند.

دکتر ماکان آریا پارسا در زمینه مد و لباس، موسیقی، سینما و تلویزیون نیز کارهای فوق‌العاده‌ای را به لیست فعالیت‌های خود اضافه کرده و این روزها با حضور در سریال قطب شمال توانسته است به جوانان ثابت کند که یک انسان می‌تواند در هر زمینه‌ای موفق ظاهر شود و فقط باید از توانایی‌های خود بهره ببرد و برای ارتقا و تقویت آن‌ها تا جای ممکن بکوشد.

گروه بین المللی پارس پندار نهاد

گروه پارس پندار نهاد با مدیر عاملی دکتر آریا پارسا با بهره‌مندی از تیم‌های متخصص و باتجربه سعی کرده است فعالیت خود را در طیف گسترده‌ای از خدمات آغاز کند و به‌واسطه حضور ماکان آریا پارسا و استفاده از تجربیات این جوان موفق در حوزه‌های مختلف، پایه‌گذار مراکز فنی و حرفه‌ای و کاریابی متعدد در ایران و کانادا با رویکرد کاهش بیکاری در جامعه باشد.

نقد قسمت دوم و سوم سریال قطب شمال + بررسی بازی ماکان آریا پارسا

این مجموعه به تازگی در ساخت سریال قطب شمال سرمایه گذاری کرده است و با این اقدام فعالیت های خود را به این حوزه گسترش داده است. این مجموعه هدفمند و توانا، توانسته است، با ورود به این حوزه، ثابت کند که «خواستن توانستن است»، پس همت و تلاش خود را مضاعف کنید و بخواهید که رویایتان به واقعیت تبدیل شود. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه و همچین اطلاعات بیشتر در مورد سریال قطب شمال به سایت گروه بین المللی پارس پندار نهاد مراجعه نمایید.


نقد قسمت دوم و سوم سریال قطب شمال + بررسی بازی ماکان آریا پارسا

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!