بازیگران زن مجرد ایرانی |‌ این زنان بازیگر هنوز ازدواج نکرده اند!


بازیگران زن مجرد ایرانی |‌ این زنان بازیگر هنوز ازدواج نکرده اند!
در ادامه این مطلب لیستی از برخی از مشهورترین بازیگران زن مجرد ایرانی آورده شده است.

بازیگران از افراد مشهور و سلبریتی جامعه هستند که همواره زیر ذره بین طرفدارانشان قرار دارند. سینمای ایران نیز مانند سایر جهان سابقه طولانی و پرفراز و نشیب دارد و زنان نقش مهمی در آن ایفا کرده اند. در این میان اخبار و حواشی بازیگران به خصوص بازیگران زن ایرانی بسیار برای مردم جذاب است و آن را دنبال می‌کنند. برای مثال قد بازیگران زن ایرانی و قد بلندترین بازیگران زن و قد کوتاه ترین بازیگران زن ایرانی یکی از حواشی جذاب برای مردم است.

یکی دیگر از این اخبار، ازدواج بازیگران است. شاید شما هم دوست دارید بدانید که کدام بازیگر زن ایرانی هنوز مجرد است و کدام ازدواج کرده است. در ادامه سعی شده لیستی کامل از بازیران مجرد در اختیار شما قرار گیرد.

بازیگران زن مجرد ایرانی

۱. سارا بهرامی

سارا بهرامی

سارا بهرامی در بهمن ماه سال ۱۳۶۱در اصفهان به دنیا آمد. او بازیگری تئاتر را از کودکی شروع کرد و اولین تجربه سینمایی او بازی در فیلم “تهرون” به کارگردانی نادر تکمیل همایون بود که در سال ۸۸ ساخته شد.

۲. افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو، متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ اهواز، هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی اصالتی ترک داشته و دارای یک خواهر بزرگتر از خودش (یک سال) به نام سعیده می‌باشد. افسانه پاکرو مجرد است.

۳. باران کوثری

باران کوثری

باران کوثری ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ رشته‌ی نمایش از هنرستان سوره است. بهترین بابای دنیا ساخته داریوش فرهنگ در سال ۱۳۷۰، نخستین تجربه بازیگری اوست.

۴. خاطره حاتمی

خاطره حاتمی

خاطره وقتی مادرش ۱۸ سال داشت، در ۲۴ شهریور ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او خواهر و برادر ندارد و تک فرزند است. وی دوران دبیرستان را در رشته‌ تجربی درس خوانده، ولی در مقطع پیش‌دانشگاهی وارد رشته‌ هنر شده‌است. خاطره دانشجو رشته‌ روانشناسی بوده، ولی پس از مدتی از رشته روانشناسی انصراف می‌دهد.

۵. آناهیتا افشار

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار متولد ۷ مرداد ۱۳۶۵ در هشترود است که از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز نمود. از جمله آثاری که وی در آن نقش داشته است می ‌توان به قورباغه، ایستگاه اتمسفر، برف روی کاج ها، یک کیلو و بیست ‌و ‌یک گرم، برف، هفت و نیم، زیر هشت، متهم گریخت، خانه به دوش، سه در چهار و نگین و سامورایی در برلین اشاره کرد.

۶. سوگل خلیق

سوگل خلیق

سوگل سادات خلیق بازیگر زن جوان ایرانی در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۶۷ در تهران و در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمد و مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته کارگردانی از دانشگاه هنر تهران دارد.

۷. لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد ۴ آذرماه سال ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او با بازی در نقش “نفرتیتی” در سریال یوسف پیامبر، توانست خود را در نگاه مخاطبان جاودانه سازد.

۸. مینا وحید

مینا وحید

مینا وحید بازیگر متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت است. او مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و بازیگری سینما و تلویزیون دارد. مینا وحید علیرغم تجربه کمی که دارد توانسته در این مدت خوب بدرخشد و به شهرت برسد. او ازدواج نکرده و مجرد است.

۹. سحر جعفری

سحر جعفری

سحر جعفری جوزانی در ۱۱ تیر ۱۳۵۷ در سانفرانسیسکو به دنیا آمد.پدرش مسعود جعفری جوزانی و مادرش آمریکایی است.

۱۰. هدی زین العابدین

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۱ تیر ماه سال ۱۳۶۸ در کرج علاوه بر سابقه حضور در فیلم‌های مختلف، در دنیای مدلینگ و آگهی‌های تبلیغاتی نیز فعالیت دارد. خبر همسر هدی زین العابدین شایعه است و او تا کنون ازدواج نکرده است.

۱۱. نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی، متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. از آثار معروف او می‌توان به سریال خانگی مانکن و گلشیفته و فیلم‌های آینه بغل، مغز‌های کوچک زنگ زده و ژن خوک اشاره کرد.

۱۲. طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران است. او لیسانس کارگردانی تئاتر دارد، ازدواج نکرده و مجرد است. از مهم‌ترین کارهای او می‌توان به هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، ویلایی‌ها و سریال یاغی اشاره کرد.

۱۳. نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست یکی از بازیگران زن ایرانی است که ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران متولد شده است. او به طور حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه بازیگری شد و با بازی در سریال‌های طنز خودش را به مردم معرفی کرد.

۱۴. مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی زاده ۲۰ مرداد ۱۳۳۶ در کرج است و به آشپزی و مطالعه علاقه زیادی دارد. از جمله مهمترین سریال‌های او می‌توان به سریال همسران و خانه سبز اشاره نمود.

۱۵. بهاره افشاری

بهاره افشاری

بهاره افشاری (متولد ۱۳۶۳) طراح لباس و بازیگر ایرانی است. بهاره‌ افشاری‌ یک‌ برادر دارد. او دارای‌ دیپلم‌ بازیگری‌ است‌ و فارغ التحصیل‌ رشته‌ نقاشی‌ می‌باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.فعالیت‌هنری‌ اش‌ را سال‌ها پیش‌ بایک‌ سریال‌ آغاز کرد.

۱۶. نیکی کریمی

نیکی کریمی

نیکی کریمی سابقه بازی در کارهایی همچون عروس، آقازاده، کیمیا و یاغی را در کارنامه خود دارد. او جوایز بسیاری را کسب کرده و در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین المللی فیلم به عنوان داور حضور داشته است

۱۷. ستاره پسیانی

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی در ۱۷ شهریور سال ۱۳۶۴ در تهران و در یک خانواده هنری به دنیا آمد. ستاره به دلیل رشد یافتن در یک خانواده هنرمند، از کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد و از همان کودکی بازیگری را در تئاتر آغاز کرد.

۱۸. لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. لقب گرانترین بازیگر، رابطه لیلا اوتادی و محسن افشانی و شباهت لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون از حاشیه های این هنرپیشه جوان است.

۱۹. هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در همدان است. او از بازیگران خوب و مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر است که طرفداران بسیار زیادی دارد. وی دارای دیپلم علوم تجربی و کارشناسی نمایشنامه‌نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. پدرش مرحوم نادر تقی توسلی، سرهنگ ژاندارمری، و مادرش خانه‌دار بود. او چهار خواهر دارد؛ خواهر بزرگ‌تر او هما نام داشته و در حال حاضر مشغول به کار ترجمه است.

۲۰. سارا رسول زاده

سارا رسول زاده

سارا رسول زاده مجری و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ۱۸ شهریور ۱۳۶۸ در تهران و در یک خانواده ۶ نفره متولد شد. او دو خواهر و یک برادر بزرگتر دارد، یکی از خواهرانش فارغ‌التحصیل مقطع دکترا و دیگری حقوق و برادرش مکانیک خوانده است.

۲۱. اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و موسیقی‌دان متولد ۷ مهر ۱۳۶۱ در بیمارستان ۵۰۳ ارتش تهران است. وی علاوه بر بازیگری شاعری صاحب سبک است و تاکنون دو مجموعه شعر از خود منتشر کرده است.

۲۲. غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری بازیگر و طراح کشورمان متولد ۲۲ اسفند ۱۳۵۷ در تهران است. غزل شاکری دختر فرشته طائرپور تهیه کننده، مدیر تولید، مجری طرح و فیلمنامه نویس است که مشاور امور مالیاتی خانه سینما است.

۲۳. پریناز ایزدیار

پریناز ایزیار

پریناز ایزدیار متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ در بابل است. او لیسانس گرافیک دارد، ازدواج نکرده و مجرد است. از مهم‌ترین کارهای او می‌توان به سریال زمانه، شهرزاد و جیران اشاره کرد.

۲۴. الناز شاکر دوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در ۷ تیرماه سال ۱۳۶۳ در یکی از محله‌های تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکزی و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن است.

۲۵. مریم خدارحمی

مریم خدارحمی
مریم خدا رحمی در ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۶۲ در شهر اصفهان متولد شد. این بازیگر خوش نقش فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است. مریم خدا رحمی در رشته فیلم سازی تحصیل کرده است و توانسته مدرک کارشناسی این رشته را دریافت کند.

۲۶. مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی‌نیا دیپلم ریاضی‌فیزیک دارد و فارغ‌التحصیل در رشته موسیقی از دانشگاه هنر تهران می‌باشد. مهراوه شریفی‌نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. ساز تخصصی او پیانو می‌باشد، مهراوه شریفی‌نیا در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار کارگردان ضیاءالدین دری بود. مهراوه شریفی‌نیا از سن ۸ سالگی یعنی از سال ۱۳۶۸ بازی را شروع کرد.

۲۷. مریلا زارعی

مریلا زارعی

مریلا زارعی برزی متولد ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. این بازیگر تا به حال چندین بار برنده سیمرغ بلورین و تندیس بهترین بازیگر در جشنواره فیلم فجر و خانه سینما بوده است.

۲۸. زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی

۲۹. فریبا کوثری

فریبا کوثری

فریبا کوثری متولد ۱ آذرماه ۱۳۴۵ در شهر زاهدان است. وی بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون ایران می باشد. فریبا کوثری مدرک دیپلم خود را در دبیرستان پروین شهر زاهدان گرفت و دارای مدرک دیپلم اقتصاد است.

توجه داشته باشید که وضعیت تاهل بازیگران ممکن است تغییر کند و این یک امر ثابت نیست. این لیست براساس اطلاعاتی که هم اکنون در اختیار است تهیه شده است.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته