قیمت خودرو 23 اردیبهشت 1403/ دلار ترمز خودرو را کشید


قیمت خودرو 23 اردیبهشت 1403/ دلار ترمز خودرو را کشید

قیمت خودرو، امروز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403، کار خود را ریزشی آغاز کرد. به نظر می‌رسد با آغاز عقب‌نشینی دلار، ترمز بازار خودرو هم کشیده شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو، امروز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403، در اکثر محصولات کاهشی گزارش می‌شود. از صبح امروز اکثر محصولات داخلی و مونتاژی کار خود را نسبت به روز ابتدایی هفته ارزان‌تر آغاز کردند. در این میان کاهش قیمت در بین محصولات ایران خودرو شدیدتر است.

آن‌طور که کارشناسان می‌گویند با آغاز ریزش دلار از روز گذشته و پیش‌بینی‌ها از ادامه این افت قیمت، فعلاً ترمز بازار خودرو هم کشیده شده است.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو تغییرات زیادی در دومین روز هفته دارد.

قیمت خودرو‌ در بازار داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی با نوسانات شدیدی نسبت به روز گذشته گزارش می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک از محصولات ایران خودرو با کاهش 13 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 35 میلیون تومان به معامله می‌رسد.

پژو پارس سفارشی از محبوب‌ترین محصولات این شرکت با افت 15 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با نرخ 700 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ساینا S از محصولات شرکت سایپا با ریزش12 میلیون تومانی به قیمت 444 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین GT، محصول لوکس سایپا، با کاهش پنج میلیون تومانی به قیمت 746 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو 23 اردیبهشت 1403/ دلار ترمز خودرو را کشید

قیمت خودرو‌های مونتاژی

خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی در اکثر محصولات ریزش دارند، اما معدود مدل‌هایی هم هستند که کار خود را صعودی آغاز کردند.

X55 پرو که این روزها با حواشی زیادی در رابطه با اکسل مواجه است، امروز 13 میلیون تومان دیگر ارزان شد تا به قیمت یک میلیارد و 583 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شود.

تیگو 8 پرومکس تقریباً تنها محصولی است که در بازار امروز کار خود را صعودی آغاز کرد و با رشد 15 میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و 110 میلیون تومان معامله می‌شود.

جک S3 از محصولات کرمان موتور در ابتدای صبح امروز با کاهش 14 میلیون تومان به قیمت یک میلیارد و 226 میلیون تومان پای میز معاملات رسید.

هیوندای کرتا از محصولات کرمان موتور با ریزش 70 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت سه میلیارد و 400 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو 23 اردیبهشت 1403/ دلار ترمز خودرو را کشید

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبارخودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خودروسازانی که در بازار آمریکا شکست خوردند، از پژو و رنو تا سوزوکی و دوو