زارع‌پور: ظرفیت شبکه ارتباطی کشور از ابتدای دولت 90 درصد بیشتر شده است


ایرنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس مصوبه امروز هیات وزیران ، دستگاه ها باید بخشی از بودجه خود را برای امن سازی زیر ساخت های ارتباطات تخصیص دهند. عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات...

زارع‌پور: ظرفیت شبکه ارتباطی کشور از ابتدای دولت 90 درصد بیشتر شده است

ایرنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس مصوبه امروز هیات وزیران ، دستگاه ها باید بخشی از بودجه خود را برای امن سازی زیر ساخت های ارتباطات تخصیص دهند.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در دولت یک مصوبه نهایی شد که بر اساس بند (الف) تبصره (۱۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۳، دستگاه ها مکلف هستند بخشی از بودجه را برای امن سازی زیرساختی و سامانه‌های خود هزینه کنند.

وی افزود: آیین نامه آن را باید وزارت ارتباطات تهیه می کرد که فروردین امسال این آیین نامه به دولت ارسال شد و امروز به تصویب رسید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: براین اساس دستگاه‌ها نیم درصد از اعتبارات خود را باید صرف امن سازی سیستم ها و زیر ساخت ها کنند.

زارع پور یادآورشد: طبق این مصوبه دستگاه‌ها حداقل نیم درصد از اعتبارات خود را به استثنای فصول حقوق و دستمزد باید برای امن سازی زیرساخت‌ها و سامانه‌های خود هزینه کنند.

وی در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه و روز جهانی ارتباطات این روز را به همه تلاشگران این حوزه در شهر و روستا تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / غول آهنی را باد برد؛ تصاویری از تیک آف ایرباس 380 در باد مخالف شدید