دغدغه شیرین در بازی‌های قهرمانی:/ تمام مهره‌های دفاعی در دسترس نکونام!


دغدغه شیرین در بازی‌های قهرمانی:/ تمام مهره‌های دفاعی در دسترس نکونام!

بازگشت روزبه چشمی و رافائل سیلوا اتفاقی مثبت برای استقلال در بازی‌های پیش‌رو است.

به گزارش "ورزش سه"، با بازگشت همزمان روزبه چشمی و رافائل سیلوا جواد نکونام یک تصمیم سخت در بازی با نساجی خواهد گرفت و باید دید روزبه چشمی را در خط هافبک استفاده می‌کند یا او را همچنان در قلب خط دفاعی استقلال به کار خواهد گرفت.

بازگشت چشمی و سیلوا دو مهره ارزشمند دفاعی را همزمان در اختیار استقلال قرار می‌دهد و می‌تواند استحکام دفاعی این تیم را بالاتر از قبل ببرد، با توجه به اینکه احتمال بازگشت آرمین سهرابیان و محمد مرادمند هم وجود خواهد داشت نیمکت نشین کردن هرکدام از آنها تصمیمی سخت برای نکونام خواهد بود.

فرم خوب زبیر نیک‌نفس و نقش ویژه‌ای که جلال‌الدین ماشاریپوف در خط هافبک دارد تصمیم را برای نکونام سخت‌خواهد کرد و اگر بخواهد روزبه چشمی را در خط هافبک به کار بگیرد باید آرش رضاوند را برای اولین بار روی نیمکت قرار دهد و با توجه به اینکه رضاوند نقش کلیدی در سیستم پرس استقلال دارد این تصمیم هم نیاز به بررسی‌های بیشتری از سمت کادرفنی استقلال خواهد داشت.

البته دور از انتظار نیست که استقلال با سلیمی، چشمی و سیلوا خط دفاع را تشکیل دهد و برای استفاده از سهرابیان و مرادمند ریسک نکند تا با فرمی بهتر و شرایط بدنی کامل‌تر به ترکیب استقلال بازگردنند و ایفای نقش کنند.

البته حضور این بازیکنان روی نیمکت هم می‌تواند در جریان مسابقه به سود استقلال باشد و زمانی که نتیجه لازم را کسب کرده برای ثبات و حفظ نتیجه از آنها استفاده شود و در نهایت باید دید نکونام و دستیارانش چه تصمیمی خواهند گرفت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حضور رییس هیات مدیره پرسپولیس در تمرین