بهترین چهره بازی تدارکاتی پرسپولیس دور از ترکیب


بهترین چهره بازی تدارکاتی پرسپولیس دور از ترکیب

مدافع چپ پرسپولیس با وجود درخشش در بازی تدارکاتی تیمش شانسی برای بازگشت به ترکیب اصلی ندارد.

به گزارش ورزش سه، فردای بازی پرسپولیس مقابل هوادار، سرخ‌ها در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی جوانان به مصاف هم رفتند که مطابق معمول بازیکنان نیمکت نشین روز مسابقه رسمی وارد زمین شدند.
در ترکیب پرسپولیس بازیکنی که تا حدودی بهتر و باانگیزه‌تر از بقیه کار کرد و می‌شود انگشت روی او گذاشت علی نعمتی بود که هم روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر گل زد هم اینکه در طول حضورش در زمین عملکرد دفاعی مثبتی داشت.

با وجود این نمایش خوب البته نعمتی شانسی برای بازگشت به ترکیب اصلی تیمش ندارد چرا که عبدالکریم حسن در دفاع چپ بازیکن اصلی مد نظر اوسمار ویراست و حتی وقتی در فاز دفاعی عملکرد جالبی نداشته باشد از ارنج بیرون نخواهد رفت.

عبدالکریم در بازی‌های اخیر بعضا به خاطر ضعف در کنش‌های دفاعی هم در مناطق حساس و خطرناک توپ از دست داده هم اینکه بعضا در فضای پشت سر او یا جایی که باید پوشش می‌داده عملکرد جالبی نداشته است. نمونه این اتفاق چند بار در دیدار با هوادار رخ داد و ضعف حسن باعث شد تا بیرانوند در شرایط خطرناکی با تهدید بازیکن حریف مواجه شود که شاید اگر گولسیانی نبود کار او و پرسپولیس به مشکل می‌خورد.

البته تفاوت بزرگ نعمتی و عبدالکریم در عملکرد تهاجمی آنها و 50 متر زمین حریف است که مدافع قطری تبدیل به بازیکن دیگری می‌شود چرا که هم فوق العاده باهوش پاس می‌دهد هم در کارهای ترکیبی موثرتر است هم بیهوده تا لب خط عرضی پیش نمی‌رود تا دنبال ارسال‌های بیهوده باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟