خطای انسانی دلیل احتمالی آتش‌سوزی لنج‌سازی در قشم


نجم‌الدین فریدونی در گفت و گویی اظهار داشت: در این حادثه نیروهای...
نجم‌الدین فریدونی در گفت و گویی اظهار داشت: در این حادثه نیروهای آتش‌نشانی تلاش بسیار بالایی داشتند و با وجود گستردگی این واحد لنج‌سازی ، خوشبختانه حریق به دیگر کارگاه‌ها و واحدهای شناورسازی...

نجم‌الدین فریدونی در گفت و گویی اظهار داشت: در این حادثه نیروهای آتش‌نشانی تلاش بسیار بالایی داشتند و با وجود گستردگی این واحد لنج‌سازی ، خوشبختانه حریق به دیگر کارگاه‌ها و واحدهای شناورسازی که در مجاورت این مرکز مشغول به فعالیت هستند، منتقل نشد.

مدیر پدافند غیرعامل، بحران و ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در خصوص علت آتش‌سوزی کارگاه لنج‌سازی در روستای پی‌شت این جزیره، گفت: علت این حادثه هنوز مشخص نیست و کارشناسان مشغول بررسی هستند.

مجید فرهادی در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از تلاش نیروهای آتش‌نشانی در مهار این حریق، اظهار داشت: عملیات اطفای حریق با مشارکت 20 خودرو آتش‌نشانی حدود 2 ساعت زمان برد.

وی در خصوص میزان خسارت وارده و علت آتش‌سوزی در این کارگاه، گفت: هنوز میزان خسارت و علت آن مشخص نیست و کارشناسان مشغول ارزیابی هستند.

مدیر پدافند غیرعامل، بحران و ایمنی سازمان منطقه آزاد با تاکید بر اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته، تصریح کرد: اما با توجه به نوع فعالیت کارگاه و وجود موادی همچون رزین و پشم شیشه در حجم بالا که منجر به گسترش آتش‌سوزی شد، یک فروند لنج به طور کامل در آتش سوخت.


خطای انسانی دلیل احتمالی آتش‌سوزی لنج‌سازی در قشم
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته