درویش موافقت هیأت مدیره و مدیران بعدی را گرفت/ پرسپولیس با اوسمار در لیگ نخبگان آسیا


درویش موافقت هیأت مدیره و مدیران بعدی را گرفت/ پرسپولیس با اوسمار در لیگ نخبگان آسیا

به نظر می‌رسد پرسپولیس فصل آینده را با سرمربیگری اوسمار آغاز کند.

به گزارش "ورزش سه"، از ایران ورزشی، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد فاصله مناسب بازی مقابل هوادار تا دیدار مقابل استقلال خوزستان فرصتی به وجود آورد تا اوسمار ویرا به باشگاه پرسپولیس برود و درباره تمدید قراردادش صحبت کند.

جلسه صبح روز شنبه در ظاهر برای تقدیر از رفتار متعصبانه و حرفه‌ای او برگزار شد اما هیأت مدیره می‌خواست آخرین صحبت‌های او درباره برنامه‌هایش برای فصل آینده را بشنود.

هر چند هیأت مدیره پرسپولیس از قبل به درویش اختیار تام داده بود تا مذاکره با این مربی برزیلی را پیش ببرد اما لازم بود تا باز هم صحبت‌های او را بشنوند و بدانند که در انتخاب‌شان برای فصل بعد اشتباهی نکرده‌اند.

واقعیت این است که پرسپولیس برای فصل بعد از ابتدا هیچ گزینه دیگری نداشت و همان‌طور که اوسمار به عنوان جانشین گل محمدی انتخاب شد و این انتخاب معقولانه و منطقی به نظر می‌رسید حالا نیز تمدید با او اتفاقی روتین و طبیعی به نظر می‌رسد حتی اگر او در پایان فصل بدون جام بماند.

عملکرد اوسمار تا اینجا مثبت بوده است و او تنها دو بار در اراک باخته که اولی را به حساب بدشانسی و اشتباهات داوری گذاشتند و در دومی با اینکه ردپای تعویض‌های زودهنگام در این شکست ملموس بود اما حتی با در نظر گرفتن این مهم نیز نمی‌توان او را مقصر قطعی آن شکست و کنار رفتن از جام حذفی دانست.

2017202

با این وجود به نظر می‌رسد پرسپولیس فصل آینده هم با این مربی برزیلی کار را آغاز خواهد کرد و مهم‌تر اینکه با اوسمار وارد لیگ نخبگان آسیا می‌شود، و او در تورنمنتی که قرار است بهترین‌های قاره با هم رقابت کنند تیم خود را هدایت کند.

درباره مسائل مالی هم بعید به نظر می‌رسد مشکلی برای ادامه همکاری بین اوسمار و پرسپولیس وجود داشته باشد. پرسپولیس ریسک بازگشت به مربی داخلی را به جان نمی‌خرد و از طرفی دنبال مربی گرانقیمت خارجی نیست چرا که توان پرداخت دستمزد مربیان میلیون دلاری را ندارد و احتمالاً خیلی زود با اوسمار بر سر یک مبلغ معقول به نتیجه خواهد رسید.

خبرگزاری‌ها نوشته‌اند او و باشگاه پرسپولیس فعلاً 50 هزار دلار اختلاف دارند اما بعید است این اختلاف حتی اگر وجود داشته باشد مشکلی برای تداوم این همکاری ایجاد کند. همچنین به نظر می‌رسد درویش قبل از تغییرات هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس موضوع تمدید با اوسمار را نهایی کند هر چند احتمالاً همان طور که موافقت هیأت مدیره فعلی را برای پیش بردن مذاکره و تمدید با او گرفته بود به احتمال زیاد موافقت لازم در این خصوص را از مدیران کنسرسیوم بانکی گرفته و در جلسات اخیرش با مدیران بانک شهر حتماً یکی از مهم‌ترین امور جاری باشگاهش را نهایی کرده است تا بزودی خبر تمدید با مرد برزیلی را رسماً اعلام کند؛ چرا که ممکن است با وجود سه پیروزی بعدی در لیگ با از دست رفتن قهرمانی، صداهای مخالفی برای تمدید با او از سوی هواداران و پیشکسوتان شنیده شود و این پروژه را دچار توقف کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟