چالش شیرین برای پرسپولیس در فصل آینده


چالش شیرین برای پرسپولیس در فصل آینده

اوستون اورونوف امروز جزو گرانترین فوتبالیست های لیگ برتر کشورمان است ضمن این که او تا آخر فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارد و پرسپولیس را بر سر استفاده از او در سال آینده مردد کرده است.

اگر پرسپولیس در فصل آینده لیگ برتر هم از اورونوف استفاده کند، در پایان فصل نفعی از انتقال او نخواهد برد اما اگر او را در تابستان پیش رو بفروشد، سود سرشاری از این انتقال به دست خواهد آورد.

مبلغ انتقال اورونوف به تیمهای قطری و چینی به حدی است که می توان با آن حداقل ۲ بازیکن از لیگ ایران را جذب کرد. حالا پرسپولیس ۲ راه پیش روی خود دارد: اجازه دادن به رفتن اورونوف و دریافت سود سرشار یا حفظ این بازیکن در فصل آینده، استفاده از قابلیت های او در لیگ برتر و جلوگیری از اعتراض بسیار شدید هواداران پرسپولیس.

اورونوف

با این حال آن طور که شنیده ایم پرسپولیس از بین دو راه مورد اشاره، راه دوم را انتخاب خواهد کرد. شنیده ایم که مسئولان بانک شهر نه تنها فعلا افکار انتفاعی ندارند و با جدایی اورونوف مخالفند بلکه حتی از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواسته اند تا مقدمات بازگشت احمد نوراللهی ، هافبک سابق و بسیار درخشان این روزهای لیگ امارات را هم به پرسپولیس مهیا کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

روزهای شلوغ کمیته اخلاق