پلیس با تماشاگرنماهای بازی سپاهان ــ پرسپولیس برخورد کرد


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس با معدود افراد متخلفی که قصد برهم‌زدن امنیت ورزشگاه نقش‌جهان را داشتند، برخورد کرده که در این رابطه 25 نفر دستگیر شدند. نوشته پلیس با تماشاگرنماهای بازی سپاهان ــ پرسپولیس برخورد کرد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پلیس با تماشاگرنماهای بازی سپاهان ــ پرسپولیس برخورد کرد

مهدی معصوم‌بیگی : پلیس با معدود افراد متخلفی که قصد برهم‌زدن امنیت ورزشگاه را داشتند، برخورد کرد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۱:۳۷
پلیس با تماشاگرنماهای بازی سپاهان ــ پرسپولیس برخورد کرد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس با معدود افراد متخلفی که قصد برهم‌زدن امنیت ورزشگاه نقش‌جهان را داشتند، برخورد کرده که در این رابطه ۲۵ نفر دستگیر شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم‌بیگی درباره اقدامات صورت‌گرفته در حاشیه بازی شب گذشته سپاهان ــ پرسپولیس، اظهار داشت:

از هنگام تعیین زمان بازی، تمام پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین امنیت آن اتخاذ شد و به‌پیشنهاد انتظامی استان، قرارگاهی به همین منظور با ۴ کمیته نیز تشکیل شد.

سردار مهدی معصوم‌بیگی افزود:

یکی از کمیته‌های این قرارگاه، کمیته فرهنگی بود که از مهمترین اقدامات آن جلسه با لیدرها و رؤسای کانون هواداران ۲ تیم، خوش آمدگویی توسط مسئولان انتظامی به هواداران و تهیه لوح زرین برای هواداران اخلاق‌مدار بازی بود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد:

کمیته انتظامی و ترافیکی از دیگر کمیته‌های این قرارگاه بود که موضوع نظم و امنیت در درون و بیرون از ورزشگاه، روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از تردد خودروهای غیرضروری در نزدیکی ورزشگاه را پیگیری می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، پایش تصویری کل ورزشگاه و نظارت ویژه بر معدود افراد هنجارشکن و همچنین بازرسی افراد در گیت‌های ورودی به ورزشگاه و جلوگیری از ورود اقلام ممنوعه را از دیگر اقدامات مهم این فرماندهی پیش از برگزاری بازی شب گذشته اعلام کرد.

سردار مهدی معصوم‌بیگی افزود:

علاوه بر این نیروهای خدوم و زحمتکش یگان ویژه با همکاری نیروهای انتظامی و پلیس راهور اصفهان با برنامه‌ریزی دقیق و سنجیده نظم و امنیت ورزشگاه را تأمین کردند، همچنین پیش از بازی فوتبال نیز ضمن بازدید میدانی از ورزشگاه و محل استقرار تیم مهمان (پرسپولیس) و استقبال از آنها، نظارت دقیقی در گیت‌های ورودی انجام دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه