قطعی شد: الماس رئال مادرید هیچ‌جا نمی‌رود


قطعی شد: الماس رئال مادرید هیچ‌جا نمی‌رود

مدیران رئال مادرید هیچ تصمیمی برای انتقال قرضی آردا گولر، ستاره جوان این تیم، در پنجره تابستانی ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، گولر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته راهی رئال مادرید شد و عملکرد درخشانی که در لیگ ترکیه داشت باعث شده بود که بسیاری منتظر ظهور یک ستاره جوان دیگر در ترکیب این تیم باشد اما شرایط مطابق انتظار او و مدیران این باشگاه پیش نرفت.

مصدومیت‌های متوالی و انتظار بسیار بالایی که از او وجود داشت باعث شد که این بازیکن نتواند درخشش قابل توجهی را در این تیم نمایش بگذارد و آنچلوتی هم فرصت زیادی برای حضور در ترکیب رئال به او نمی‌داد و همین موضوع باعث شده بود که شایعاتی درباره احتمال جدایی‌اش در پایان فصل به گوش برسد.

2024013

اما با قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا، این مربی ایتالیایی تصمیم گرفت که فرصت بیشتری به بازیکنانی که در طول فصل دقایق محدودی در ترکیب حضور داشتند بدهد و گولر توانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و در زمینه گلزنی درخشان ظاهر شود.

مارک‌ها خبر داده است که مدیران این باشگاه تصمیم قطعی‌شان را در این باره گرفته‌اند و حاضر نیستند که این ستاره اهل ترکیه را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به صورت قرضی به باشگاه دیگری منتقل کنند. هر چند مارکا تاکید کرده است که این تصمیمی است که حتی پیش از شروع روند گلزنی و درخشش گولر در ترکیب رئال گرفته شده بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟