همه‌چیز آیت‌الله رئیسی امام رضایی بود/ صحبت‌های احساسی خسروی‌وفا درباره رئیس جمهوری شهید


همه‌چیز آیت‌الله رئیسی امام رضایی بود/ صحبت‌های احساسی خسروی‌وفا درباره رئیس جمهوری شهید

رئیس کمیته ملی المپیک ایران از ویژگی‌های خاص شهید گرانقدر آیت الله ابراهیم رئیسی صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک ایران در یک گفتگو با یک برنامه تلویزیونی، درباره شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: من با جناب آقای رئیسی در تولیت آستان قدس رضوی آشنا شده بودم و از آن زمان ورزش را استانی نمی‌دیدند و نگاه کشوری داشتند. از آن مهمتر ورزش را در مناطق محروم می‌دیدند و با اعضای هیئت رئیسه می‌گفتند در مسیری حرکت کنیم که محرومان دستشان به وسایل ورزشی برسد. به عنوان خادمیار ورزش وارد عرصه ورزش شویم و امام رضایی بود.

ویدئو: 333274

او ادامه داد: خادم امام رضا (ع) بود. رئیس جمهور هشتم بود و از آن مهمتر در روز ولادت امام رضا (ع) رئیس جمهور شد و در همان روز شهید شد. همه چیزش امام رضایی بود. من روسای جمهوری زیادی دیدم که در ورزش حضور داشتند و واقعا کمک می‌کردند اما احساسی نمی‌گویم چون ایشان کارش فرق می‌کرد. شروع کارش در سال ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ همیشه تجلیل داشتند و ورزش و ورزشکار یک موضوع اصلی در ریاستش بود نه یک موضوع تشریفاتی!

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: در دل وزارت ورزش شورای عالیه را برگزار کرد و نفراتی که در این مسیر از وزارت رفاه، آموزش و پرورش، ورزش و دیگر ارگان‌ها را همه را برای کمک به ورزش می‌خواست. نمی‌خواهم شهدای همراه ایشان را فراموش کنم چون همه آنها عزیز هستند.

وی افزود: امیر عبداللهیان در دیپلماسی ورزش پا گذاشت و خودش گفته بود که می‌خواهد در دیپلماسی به ورزش کمک کند. همگی آنها شهیدانی بودند که به ما درسی آموختند که این مسیر حیات است و واقعیت این است که این خادم مظلوم یعنی آقای رئیسی با این نگاهش به خدمت به مردم در مناطق محروم کلاس خاصی برای ما گذاشتند تا از او اخلاص یاد بگیریم. مقام معظم رهبری گفتند و او واقعا خستگی ناپذیر بود.

خسروی وفا همچنین خاطرنشان کرد: جامعه ورزش را به پهلوانی می‌شناختیم اما دیدیم که پهلوانی در سیاست هم است. ما می‌خواهیم اسم کاروان ورزش در المپیک را خادم الرضا (ع) بنامیم. با بچه‌های کمیته ملی المپیک صحبت می‌کردم و به آنها گفتم اگر رضایت این شهید عزیز را می‌خواهید، باید بیشتر کار کنید. یک ساعت صبح‌ها زودتر بیاوریم و برای مردم شایسته ایران فقط و فقط کار کنیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اشاره تلویحی زلاتان برای ماندن در میلان