حمایت فران تورس از پدری: بگذار منتقدانت پارس کنند!


حمایت فران تورس از پدری: بگذار منتقدانت پارس کنند!

فران تورس، وینگر بارسا در پیامی از طریق شبکه‌های اجتماعی به دوست و هم‌تیمی خود تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، فران تورس، وینگر اسپانیایی بارسلونا، در طول فصل به تدریج از ترکیب اصلی دور شده است. او در مقطعی از فصل با درخشش خود به عنوان «کوسه» شناخته می‌شد و نقشی کلیدی در نتایج تیم داشت، اما ظهور لامینه یامال و عملکرد بهتر رافینیا باعث شد که او نیمکت‌نشین شود.

در بازی مقابل رایو وایکانو، تورس حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت، اتفاقی که از اولین بازی لیگ مقابل خِتافه در ورزشگاه کولیسئوم رخ نداده بود. با این حال، این موضوع مانع از خوشحالی تورس از پیروزی تیم و به خصوص عملکرد درخشان یکی از هم‌تیمی‌هایش نشد.

ستاره سابق منچستر سیتی پیروزی تیمش را جشن گرفت، اما بهترین تمجیدها را نثار پدری کرد.

2024345

دوست و هم‌تیمی او در بارسلونا اولین دبل خود را به عنوان یک بازیکن بارسلونا ثبت کرد و بهترین بازیکن آبی‌اناری‌ها بود. او در دقیقه ۶۲ به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و در کمتر از چهار دقیقه دو گل به ثمر رساند. گل اول پس از یک حرکت عالی از ژوآئو فلیکس در دقیقه ۷۲ به ثمر رسید، در حالی که در دومین حرکت، او با یک شوت از راه دور دیمیتریفسکی را مغلوب کرد.

این نمایش از دید فران تورس که در شبکه‌های اجتماعی به تمجید از پدری پرداخت، دور نماند: «چه قدر خوشحالم. بگذار به پارس کردن ادامه دهند.» این بازیکن اهل والنسیا خواهان حمایت از پدری بود که در هفته‌های اخیر مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است. این بازیکن پس از مصدومیت‌های عضلانی در این فصل، در بازی‌های اخیر به دنبال بازگرداندن روحیه خود بوده است. فران تورس در حمایت از او و با کنایه به تمام کسانی که در این مدت او را مورد انتقاد قرار دادند، تردیدی به خود راه نداد و به شکلی قابل توجه از او حمایت کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گاسپرینی:/ روبرو شدن با رئال یک رویای شیرین است!