آیتو M7 مکس؛ شاسی‌بلند تازه‌نفس هواوی با قیمت 41 هزار دلار


آیتو M7 مکس؛ شاسی‌بلند تازه‌نفس هواوی با قیمت 41 هزار دلار

شرکت هواوی جدیدترین نسخه از شاسی‌بلند آیتو M7 مکس را با قیمت پایه حدود ۴۱ هزار دلار معرفی کرد. تا چند روز دیگر پیش‌فروش خودروی موردبحث تا در چهار تیپ شروع خواهد شد و قیمت مدل پنج نفره از ۴۱ هزار دلار شروع شده و به ۴۴ هزار دلار خواهد رسید. همچنین...

شرکت هواوی جدیدترین نسخه از شاسی‌بلند آیتو M7 مکس را با قیمت پایه حدود ۴۱ هزار دلار معرفی کرد.


تا چند روز دیگر پیش‌فروش خودروی موردبحث تا در چهار تیپ شروع خواهد شد و قیمت مدل پنج نفره از ۴۱ هزار دلار شروع شده و به ۴۴ هزار دلار خواهد رسید. همچنین قیمت مدل شش‌نفره نیز بین ۴۴ تا ۴۷ هزار دلار خواهد بود. یکی از مدیران ارشد هواوی می‌گوید طراحی ظاهری و کابین آیتو M7 مکس ارتقا یافته و از سیستم‌های کمک‌راننده جدید در آن استفاده شده است.

برای مثال لیدار پیشین این خودرو که می‌توانست ۱۲۶ لاین را تشخیص دهد هم‌اکنون توانایی تشخیص ۱۹۲ لاین را دارد. همچنین رنگ بدنه جدید آبی اینتراستلار به آپشن های خریداران اضافه شده و در مجموع از بین پنج رنگ نقره‌ای، خاکستری، آبی آزور، مشکی و آبی اینتراستلار می‌توان یکی را انتخاب کرد. در بخش طراحی ظاهری نیز نمای جلوی خودرو از طراحی بسته شده با جلوپنجره‌ای کوچک‌تر نسبت به قبل استفاده کرده و لوگوی آیتو نیز کمی بالاتر آمده است.

علاوه بر این دو نوع رینگ ۲۰ و ۲۱ اینچی جدید نیز در دسترس خریداران هستند. طول/عرض/ارتفاع آیتو M7 مکس به ۵۰۲۰/۱۹۴۵/۱۷۶۰ میلی‌متر و فاصله بین محوری آن به ۲۸۲۰ میلی‌متر می‌رسد. خودروی موردبحث از قوای محرکه برقی با سیستم افزایش دهنده توان پیمایش استفاده می‌کند و به نظر نمی‌رسد که نسبت به قبل تغییری کرده باشد. این مجموعه شامل پیشرانه درون‌سوز ۱.۵ لیتری توربو و موتورهای برقی هواوی است که طراحی دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک را به ارمغان می‌آورند.

حداکثر قدرت موتور برقی در نسخه دیفرانسیل عقب به ۲۶۸ اسب بخار می‌رسد درحالی‌که مدل چهار چرخ محرک از یک موتور برقی دیگر در اکسل جلو با خروجی ۱۷۴ اسب بخار استفاده می‌کند. هواوی می‌گوید جزئیات بیشتر درباره قوای محرکه این خودرو را در آینده نزدیک منتشر خواهد کرد. داخل کابین هم همان طراحی مینیمالیستی قبلی با حداقل دکمه‌های فیزیکی مشاهده می‌شود. البته چینی‌ها رنگ نارنجی را نیز به گزینه‌های در دسترس خریداران اضافه کرده‌اند و همچنین یک غربیلک فرمان دو پره، پانل پشت آمپرهای ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر مرکزی شناور ۱۵.۶ اینچی، هدآپ دیسپلی و تکنولوژی دیفیوزر صدای موجود در آیتو M9 جزو دیگر ویژگی‌های آیتو M7 مکس هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بزرگترین شوروم و تعمیرگاه مرکزی استاندارد لاماری افتتاح شد + عکس