جتور داشنگ پیش از ورود به ایران، فیس‌لیفت شد!


جتور داشنگ پیش از ورود به ایران، فیس‌لیفت شد!

جتور داشنگ یکی از محصولات جدید گروه بهمن برای بازار ایران است که با نام فیدلیتی XB1 در کشورمان حضور خواهد داشت. این خودرو هنوز به مرحله عرضه انبوه در ایران نرسیده اما در چین، اکنون فیس‌لیفت این خودرو معرفی شده است. جتور داشنگ...

جتور داشنگ یکی از محصولات جدید گروه بهمن برای بازار ایران است که با نام فیدلیتی XB1 در کشورمان حضور خواهد داشت. این خودرو هنوز به مرحله عرضه انبوه در ایران نرسیده اما در چین، اکنون فیس‌لیفت این خودرو معرفی شده است. جتور داشنگ فیس‌لیفت علاوه بر تغییرات ظاهری، به پیشرانه قوی‌تری در تیپ پایه مجهز خواهد بود.

جتور داشنگ یا همان فیدلیتی XB1، از تابستان سال گذشته در روسیه عرضه می‌شود. این خودرو از سال 2022 نیز در چین حضور دارد. اکنون وب‌سایت وزارت صنعت جمهوری خلق چین، تصاویری جدید از جتور داشنگ فیس‌لیفت منتشر کرده است. جتور داشنگ فیس‌لیفت یک مدل بازسازی شده نیست، بلکه به عنوان خودرویی کاملا جدید معرفی خواهد شد.

همانند بسیاری دیگر از فیس‌لیفت‌ها، نمای جلوی جتور داشنگ به طور کامل تغییر کرده است. جلوپنجره این خودرو اکنون به خودروهای برقی چری شباهت دارد. دماغه خودرو نیز تا حد زیادی صاف شده است. مشتریان در صورت پرداخت هزینه بیشتر، اکنون می‌توانند چراغ‌های مه‌شکن جلو را نیز برای این خودرو سفارش دهند. سبک طراحی چراغ‌های عقب فیدلیتی XB1 جدید نیز تغییر کرده است.

جتور داشنگ پیش از ورود به ایران، فیس‌لیفت شد!جتور داشنگ

طول جتور داشنگ فیس‌لیفت اکنون به 4600 میلی‌متر می‌رسد که 10 میلی‌متر بیشتر از مدل قبلی است. سایر ابعاد این خودرو بدون تغییر باقی مانده‌اند. همچنین هنوز هیچ تصویر دقیقی از فضای داخلی منتشر نشده است؛ با این حال انتظار داریم که سیستم چندرسانه‌ای جدیدی را در این خودرو ببینیم.

جتور داشنگ در چین با پیشرانه 1.5 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر عرضه می‌شود که به لطف تغییرات انجام شده روی آن، اکنون 184 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. نسخه قوی‌تر این خودرو نیز با موتور 1.6 لیتری توربو 196 اسب‌بخاری عرضه می‌شود. تمامی تیپ‌های این خودرو تک دیفرانسیل هستند. طی سال آتی میلادی، جتور داشنگ فیس‌لیفت به بازارهای صادراتی نظیر روسیه خواهد رسید.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟