هفتمین توپ طلا به ستاره تاتنهام چسبید؛/ ژست سون بعد از شکست رونالدو (عکس)


هفتمین توپ طلا به ستاره تاتنهام چسبید؛/ ژست سون بعد از شکست رونالدو (عکس)

سون هیونگ مین برای هفتمین سال متوالی جایزه بهترین بازیکن آسیا را دریافت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چهار ماه پس از انتخاب سون هیونگ مین به عنوان بهترین بازیکن آسیا در سال 2023، جایزه توپ طلای تیتان اسپورت در محل تمرین تیم تاتنهام هاتسپیر به فوق ستاره فوتبال کره جنوبی رسید.

او در حالی این جایزه را دریافت کرد که با نظر هیئت داوران موفق شد بالاتر از کیم مین جائه، کریستیانو رونالدو، کائورو میتوما و مهدی طارمی برای هفتمین سال متوالی بر جایزه تیتان اسپورت بوسه بزند.

البته شاید این فصل جایزه بهترین بازیکن آسیا برای سون معنای متفاوتی هم داشته باشد چرا که او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان، کریستیانو رونالدو، را پشت سر گذاشته و توانسته بالاتر از آقای گل فوتبال عربستان مرد سال آسیا شود.

2024419

در این نظرسنجی که پژمان راهبر، سردبیر وبسایت "ورزش سه" به نمایندگی از فوتبال ایران حضور داشت، مهدی طارمی در رتبه پنجم، سردار آزمون در جایگاه دوازدهم و علیرضا جهانبخش در پله بیست و سوم قرار گرفتند تا ایران نیز سهم اندک خود را از این جدول داشته باشد.

سون هیونگ مین پس از انتخاب به عنوان مرد سال آسیا در این مورد گفت: شناخته شدن به عنوان بهترین بازیکن آسیا در سال 2023 افتخاری بزرگ و لحظه‌ای بسیار غرورآفرین برای من و خانواده‌ام است

وی افزود: جمع آوری دوباره این جایزه احساسی باورنکردنی است. من سخت کار خواهم کرد تا پیشرفت کنم و امیدوارم بتوانم به همه فوتبالیست‌های مشتاق در سراسر آسیا الگو بدهم. این یک سفر شگفت انگیز تا کنون بوده است و من می‌خواهم از همه کسانی که در این راه به من کمک کردند تشکر کنم.

در این نظرخواهی علاوه بر بازیکنان آسیایی شاغل در آسیا، لژیونرهای این قاره و بازیکنان خارجی شاغل در قاره کهن نیز شرکت داشتند و در نهایت سون هیونگ مین موفق شد از میان تمام ستاره‌ها این جایزه را با نظر روزنامه‌نگاران کشورهای مختلف آسیایی تصاحب کند.

2024420

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هاشمی‌نسب هم زیر تیغ کمیته انضباطی