پاسخ رد ده‌ها مربی به ایبرل/ چه فاجعه‌ای: هیچ‌کس نمی‌خواهد مربی بایرن شود


پاسخ رد ده‌ها مربی به ایبرل/ چه فاجعه‌ای: هیچ‌کس نمی‌خواهد مربی بایرن شود

بایرن مونیخ تا کنون از بیش از 10 مربی برای جانشینی توخل پاسخ رد شنیده که این در تاریخ باشگاه بزرگ آلمانی بی‌سابقه است.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ به تلاش برای یافتن یک مربی سطح بالای جدید ادامه می‌دهد ولی برای مدیران این باشگاه، زندگی یک کابوس واقعی شده است.

از اواخر ماه مارس، درست پس از آن که باشگاه با توافق دوجانبه با اخراج توماس توخل برای پایان فصل موافقت کرد، قهرمان شش دوره اروپا چندین بار از مربیان مشهور پاسخ منفی شنیده است. موردی عجیب و بی‌سابقه برای غول آلمانی.

2023355

همه چیز از 29 مارس آغاز شد، تاریخی که ژابی آلونسو ادامه حضور خود در بایرلورکوزن را اعلام کرد و به این ترتیب پیشنهاد بایرن را رد کرد. با وجود مذاکرات فشرده، باشگاه باواریایی نتوانست مربی قهرمان جدید بوندسلیگا را متقاعد کند تا به جمع آنها بپیوندد.

در 18 آوریل، زمانی که DFB (فدراسیون فوتبال آلمان) از تمدید یولیان ناگلزمان خبر داد، بایرن ضربه دیگری خورد. اگرچه آنها قبلاً مذاکرات خاصی با سرمربی انجام داده بودند، اما بایرن بار دیگر بدون مربی ماند.

در هفته‌های بعد، باشگاه تلاش‌های خود را روی رالف رانگنیک متمرکز کرد، اما ناموفق بود. سرمربی تیم ملی اتریش علی‌رغم صحبت‌های فشرده، این پیشنهاد را در اول ماه می‌ رد کرد و بایرن را در شرایط پیچیده‌تری قرار داد.

2022964

مهم‌ترین ناکامی با امتناع توخل از ماندن رخ داد. مربی‌ای که از قبل در بایرن بود، قراردادی معتبر داشت و از حمایت هواداران و بازیکنان برخوردار بود راضی به ماندن نشد. صحبت‌ها با توخل به نتیجه نرسید و او تصمیم گرفت تصمیم مورد توافق با هیئت مدیره را حفظ کند و در پایان فصل، مونیخ ترک کند.

لیست ناکامی‌ها در روز شنبه گذشته ادامه داشت و روبرتو دی زربی، سرمربی ایتالیایی برایتون، نیز از فهرست باواریایی خط خورد. این را مکس ایبرل، مدیر ورزشی باشگاه، تایید کرد. علاوه بر این، روزنامه بیلد فاش کرد که راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، نیز پس از تلاش نافرجام، پیشنهاد تیم مونیخی را رد کرد.

2024277

بر اساس گزارش‌ها، ایبرل و تیمش توسط مربیان بسیار بیشتری نسبت به آنچه در رسانه‌ها ظاهر شده، پاسخ رد شنیده‌اند. بایرن در ماه‌های اخیر با بیش از ده مربی تماس گرفته و موفق نبوده و حالا صحبت از ونسان کمپانی، مربی اخراجی برنلی، است. آیا او هم به بایرن پاسخ رد خواهد داد؟


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نه یونایتد به آرژانتین: غیبت این ستاره در المپیک