پیام رییس برای کروس: رئال همیشه خانه تو است!


پیام رییس برای کروس: رئال همیشه خانه تو است!

فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، از تونی کروس به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کروس در طول ۱۰ سال حضور در رئال مادرید همیشه یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب این تیم بود که نقشی مهم و کلیدی را در بسیاری از موفقیت‌های رئال در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا ایفا کرد و توانست افتخارات بسیاری را به دست آورد.

این بازیکن دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای رسمی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد که قصد دارد در پایان این فصل و پس از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد و با این تصمیم شوک بزرگی به طرفداران و هم‌تیمی‌هایش وارد کرد.

2024533

منابع نزدیک به رئال مادرید مدعی شده‌اند که مدیران این باشگاه به شدت از تصمیم این ستاره آلمانی شوکه و ناراحت هستند. پرز با تمجید از عملکرد او در این باره گفت: «تونی کروس یکی از بزرگترین و بهترین بازیکنان در تاریخ رئال مادرید است و این باشگاه همیشه خانه او است و خواهد بود.»

به این ترتیب، کروس تنها دو بازی دیگر با پیراهن رئال مادرید انجام خواهد داد. او روز شنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال بتیس به میدان خواهد رفت و پس از آن در تاریخ دوازدهم خرداد ماه در فینال لیگ قهرمانان برابر دورتموند در زمین حضور خواهد داشت و امیدوار است که یک جام قهرمانی دیگر را هم به ویترین افتخاراتش اضافه کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاریخ‌سازی کردیم و فوق‌العاده بودیم؛/ مهران احمدی: رتبه ملوان دیگر تکرار نمی‌شود