خبری ناگوار برای رئال و فوتبال/ فوری: کروس از فوتبال خداحافظی کرد


خبری ناگوار برای رئال و فوتبال/ فوری: کروس از فوتبال خداحافظی کرد

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال، اعلام کرد که در پایان فصل از فوتبال بازنشسته خواهد شد. خبری ناگهانی که قلب فوتبال‌دوستان را به درد آورد.

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس از طریق پادکست برادرش و در نامه‌ای احساسی به رئال مادرید و هوادارانش اطلاع داد که در پایان فصل رئال مادرید را ترک می‌کند. او دیروز این خبر را به اطلاع باشگاه، کارلو آنچلوتی و سایر هم‌تیمی‌هایش رسانده بود.

2024501

کروس نوشت: «17 جولای 2014، روز حضور من در رئال مادرید، روزی که زندگی من را تغییر داد. زندگی من به عنوان یک فوتبالیست، اما مهمتر از همه به عنوان یک فرد عوض شد. این شروع یک زندگی جدید در بزرگترین باشگاه جهان بود. امروز پس از 10 سال، در پایان فصل، این دوره از زندگی به پایان می‌رسد. من هرگز این دهه موفق هیجان انگیز را فراموش نمی‌کنم.

مایلم به ویژه از رئیس فلورنتینو پرز، باشگاه و همه کسانی که با قلبی باز از من استقبال کردند و به من اعتماد کردند تشکر کنم. اما مهمتر از همه می‌خواهم از شما هواداران عزیز رئال مادرید به خاطر محبت و حمایتتان از روز اول تا آخرین روز تشکر کنم.

در عین حال، این تصمیم به این معنی است که دوران حرفه‌ای من به عنوان یک فوتبالیست، در تابستان امسال پس از یورو به پایان می‌رسد. همان‌طور که همیشه گفته‌ام، رئال مادرید آخرین باشگاه من بوده و خواهد بود.

2022089

امروز خوشحال و مفتخرم که در ذهن و قلبم لحظه مناسب برای این تصمیم را پیدا کردم. جاه‌طلبی من همیشه این بود که کارم را در بالاترین سطح خود به پایان برسانم. از این لحظه به بعد فقط یک فکر اصلی در ذهنم وجود دارد و هیچ چیز مرا از این موضوع جدا نمی کند: بریم برای جام شماره 15!!! زنده باد رئال مادرید.»

فینال به عنوان یک اوج کامل

تونی کروس در یک ژوئن در ومبلی به دوران حرفه‌ای پر از موفقیتش در رئال مادرید پایان خواهد داد. او در 17 جولای 2014 به باشگاه مادریدی پیوست و تنها یک ماه بعد با دو جلسه تمرینی در 12 آگوست، تیم را به قهرمانی سوپرجام اروپا هدایت کرد. اولین جام از 23 جامی که با این پیراهن کسب کرده است.

2024500

او با رئال مادرید چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا (ممکن است پنجمی در 1 ژوئن باشد)، چهار لالیگا، 5 سوپرجام اسپانیا، 4 سوپرجام اروپا، 5 جام باشگاه‌های جهان و یک جام حذفی را برده است. رکوردی بی نظیر برای یک فوتبالیست منحصربه‌فرد و بی‌نظیر.

علاوه بر این، او در ومبلی نه تنها می‌تواند پنجمین جام اروپایی خود را با مادرید فتح کند، بلکه می‌تواند ششمین جام اروپایی خود را نیز به آن اضافه کند و خود را هم‌سطح پاکو خنتو و سایر هم‌تیمی‌هایش کارواخال، ناچو و لوکا مودریچ قرار دهد.

2024503

بیانیه رسمی باشگاه

تونی کروس به‌خاطر عملکردش در فوتبال و به‌خاطر اینکه برای این پیراهن همه چیز خود را داد، همیشه در قلب هواداران جای خواهد داشت. باشگاه برای تونی و خانواده‌اش در این مرحله جدید از زندگی، بهترین‌ها را آرزو می‌کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟