انفجار گاز: آتش‌نشانی به داد برنابئو رسید! (عکس)


انفجار گاز: آتش‌نشانی به داد برنابئو رسید! (عکس)

نشت گاز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو باعث شد که نیروهای آتش نشانی برای مهار آتش و کنترل شرایط به این ورزشگاه بیایند.

به گزارش "ورزش سه"، عملیات بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که در سال ۲۰۲۰ آغاز شد هنوز به صورت کامل به پایان نرسیده و بسیاری از کارگران در این ورزشگاه به صورت روزانه مشغول کار هستند تا بتوانند هرچه زودتر این پروژه را تکمیل کنند.

مارکا ساعتی پیش خبر داد که این بازسازی صبح روز سه‌شنبه با وقفه روبرو شده است چون یکی از ماشین‌هایی که در محوطه این ورزشگاه مشغول به کار بوده با لوله گاز برخورد کرده که باعث نشت آن شده و این نگرانی وجود داشته است که انفجار جدی در آن صورت بگیرد.

2024497

این اتفاق باعث شد که ترافیک سنگینی در اطراف این ورزشگاه شکل بگیرد و ایستگاه مترو سانتیاگو برنابئو هم به صورت کامل بسته شد. این ایستگاه همچنین تخلیه شد تا در صورت وقوع انفجار جدی به هیچ‌یک از شهروندان آسیبی نرسد.

نیروهای آتش‌نشانی فورا خودشان را به این منطقه رساندند و محلی که این اتفاق در آن رخ داده بود را شناسایی کردند و توانستند در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلی که به وجود آمده بود را حل کنند و همه چیز به حالت عادی برگردد. شاهدان می‌گویند که بوی گاز شدیدی در آن اطراف استشمام می‌شد و دود از لوله شکسته بیرون می‌زد که هراس بسیاری را به دنبال داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شباهت تاریخی دو گل و دو پاس گل؛/ وحید امیری و کریم باقری: قهرمان لیگ عوض می‌شه!