امباپه سوژه اصلی شد/ پرز در پاریس: مذاکره تاریخی با PSG و مکرون


امباپه سوژه اصلی شد/ پرز در پاریس: مذاکره تاریخی با PSG و مکرون

فلورنتینو پرز امروز در در پاریس حاضر شده تا با امانوئل مکرون و سپس مدیران پی‌اس‌جی مذاکره کند.

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز امروز به پاریس سفر کرده تا در ضیافت ناهاری که فیفا به مناسبت صد و بیست سالگی تاسیس خود ترتیب داده، شرکت کند. سفری که در آن امباپه محور اصلی گفت‌وگوها خواهد بود.

رئیس باشگاه رئال مادرید به عنوان میهمان ویژه به پایتخت فرانسه رفته تا در جلسه‌ای که در آن امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، نیز حضور خواهد داشت، در مورد قضیه حضور امباپه در المپیک پاریس حرف بزنند.

2024315

ناهار در کاخ الیزه با میزبانی مکرون

مکرون، که میزبان ضیافت ناهار در کاخ الیزه خواهد بود، اخیراً بر فشار خود برای اینکه مهاجم تیم ملی فرانسه را در المپیک تابستانی امسال به عنوان پرچمدار فرانسه داشته باشند، تاکید کرده بود: «من روی رئال مادرید حساب می‌کنم که کیلیان را برای بازی‌های المپیک آزاد کند و او بتواند چند هفته پس از یورو 2024 برای تیم المپیک نیز بازی کند.»

این در حالی است که رئال مادرید در مورد حضور امباپه در مسابقات المپیک که از 24 جولای تا 9 آگوست برگزار می‌شود، تردید دارد. با در نظر گرفتن اینکه جام ملت‌های اروپا در 14 جولای به پایان می‌رسد و فاصله بین دو رویداد بسیار اندک است، خطر مصدومیت بالا خواهد رفت.

همچنین اگر رئال مادرید فینال لیگ قهرمانان اروپا را ببرد، سوپرجام اروپا را در 14 آگوست در ورزشگاه ملی ورشو خواهد داشت.

2024491

با این حال برای رئیس جمهور فرانسه حضور امباپه در المپیک پاریس به یک مسئله ملی تبدیل شده و همچنان بر رئال مادرید برای آزادی این بازیکن اصرار خواهد کرد. ناهار این سه شنبه فرصتی طلایی برای مکرون خواهد بود تا شخصاً فلورنتینو را متقاعد کند.

مذاکره با پی‌اس‌جی برای روز معارفه

یکی دیگر از ماموریت‌های پرز در پاریس، گفت‌وگو با پی‌اس‌جی برای تعیین روز معارفه کیلیان امباپه است. فلورنتینو با سران پاری سن ژرمن دیدار خواهد کرد تا اجازه باشگاه پاریسی برای معرفی امباپه قبل از شروع یورو 2024 را بگیرد.

کیلیان 29 می‌ باید در اردوی تایم ملی فرانسه حاضر شود، در حالی که او تا 30 ژوئن بازیکن پی‌اس‌جی است و طبعا برای معارفه او قبل از این تاریخ رئال باید از پی‌اس‌جی اجازه بگیرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟