مدت‌هاست انتظار بازی مقابل ایران را می‌کشیم


مدت‌هاست انتظار بازی مقابل ایران را می‌کشیم

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال صربستان گفت: زمان زیادی است که انتظار لیگ ملت‌ها و مسابقه با ایران را می‌کشیم.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در اولین مسابقه خود در هفته اول لیگ ملت‌ها به مصاف مهم‌ترین رقیبش یعنی صربستان خواهد رفت. هر دو تیم نتوانسته‌اند از طریق انتخابی المپیک جواز حضور در پاریس را کسب کنند و برای صعود محکوم به کسب نتایج خوب در لیگ ملت‌ها و اول از همه پیروزی در این مسابقه هستند.

اوروش کواچوویچ، بازیکن تیم ملی والیبال صربستان، در خصوص این دیدار اظهار کرد: زمان زیادی است که انتظار لیگ ملت‌ها و مسابقه با ایران را می‌کشیم. امیدوارم که به خوبی برای این مسابقات آماده شده باشیم. خصوصا بازی اول مقابل تیم شگفت انگیز و جوان ایران که برای ما خیلی مهم است. ایران بازیکنان زیادی را در ترکیب خود تغییر داده و بازیکنان جوان را جایگزین قدیمی‌ها کرده است. دیدار برابر ایران بازی خوبی خواهد بود.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی صربستان در خصوص کاپیتان تیم ایران عنوان کرد: میلاد انسان و دوست فوق‌العاده‌ای است. اوقاتی عالی را در کنار هم در روسیه سپری کردیم. شناخت زیادی از دیگر بازیکنان ایران ندارم اما عموما ایرانی‌ها خیلی مهمان نواز و خوب هستند و همیشه باعث خوشحالی است که ایرانی‌ها را در این تورنمنت می‌بینم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آخرین اخبار درباره لیست خروج استقلال