گارسیا گیج شده/ یک دوراهی سخت: لورکوزن یا بارسلونا!


گارسیا گیج شده/ یک دوراهی سخت: لورکوزن یا بارسلونا!

الکس گارسیا در دوراهی دشوار بایر لورکوزن و بارسلونا گرفتار شده و نمی‌داند به کدام تیم پاسخ مثبت بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، فصل تقریباً به پایان رسیده و بازیکنان در حال حاضر شروع به تصمیم گیری برای آینده خود کرده‌اند. یکی از آنها الکس گارسیاست که یک فصل عالی در خیرونا داشت و چندین باشگاه بزرگ او را می‌خواهند. یکی از آنها بارسلونا است. پس از اینکه حساب کردن روی اوریول رومئو برای بارسا خوب پیش نرفت، باشگاه کاتالان به شدت به دنبال یک هافبک محوری برای فصل آینده است.

هافبک خیرونا یکی از گزینه‌های خرید اصلی بارسلونا محسوب می‌شود و مدت زیادی است که او را دنبال می‌کنند. با این حال، خرید او آسان نخواهد بود زیرا قیمت گارسیا در بازار اکنون بیش از 20 میلیون یورو است و همه از مشکلات مالی بارسلونا خبر دارند. دکو نام‌های مختلفی را برای آن پست در نظر گرفته و گارسیا در میان گران‌ترین‌هاست.

2024472

مدیر ورزشی بارسا می‌داند که خرید گارسیا برای باشگاه هزینه بالایی دارد و اگر گارسیا توسط لوئیس دلا فوئنته برای جام ملت‌های اروپا 2024 دعوت شود، این قیمت می‌تواند افزایش یابد.

بارسا تنها باشگاهی نیست که به هافبک خیرونا علاقه دارد. بایر لورکوزن با ژابی آلونسو نیز سخت خواهان گارسیاست و ژرمن‌ها باشگاهی از نظر مالی قدرتمند هستند که به راحتی می‌توانند این بازیکن را به خدمت بگیرند. باشگاه‌های دیگری مانند سویا و بتیس نیز به این بازیکن فکر کرده‌اند، اما قیمت او برای آنها بسیار بالاست. برای گارسیا در واقع فقط دوراهی بارسا یا لورکوزن وجود دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

از پیشنهاد خارجی تا شرایط خانوادگی/ اختصاصی: مهلت 10 روزه به اوسمار توسط پرسپولیس