این ربات جنگنده جذاب‌ترین صندلی گیمینگ دنیاست! [تماشا کنید]


این ربات جنگنده جذاب‌ترین صندلی گیمینگ دنیاست! [تماشا کنید]

Cluvens از یک صندلی گیمینگ گرانش صفر جدید رونمایی کرده که با الهام از ربات‌های جنگنده ساخته شده است. این صندلی گیمینگ جذاب Gatling Battlestation نام‌گذاری شده و برای تهیه آن باید هزینه 4199 دلاری آن را پرداخت کنید. اگر به مجموعه فیلم‌های...

Cluvens از یک صندلی گیمینگ گرانش صفر جدید رونمایی کرده که با الهام از ربات‌های جنگنده ساخته شده است. این صندلی گیمینگ جذاب Gatling Battlestation نام‌گذاری شده و برای تهیه آن باید هزینه 4199 دلاری آن را پرداخت کنید.

اگر به مجموعه فیلم‌های ترمیناتور علاقه‌مند باشید، قطعاً با ربات‌های ترسناک و بسیار قدرتمند آن که برای نابودی نسل بشر ساخته شده‌اند، آشنایی دارید. اکنون یک شرکت تولیدکننده لوازم جانبی کامپیوتر به نام Cluvens تصمیم گرفته با الهام از ربات‌های غول پیکر و جنگنده این مجموعه جدیدترین صندلی گیمینگ خود را تولید کند.

به گزارش Tomshardware، جدیدترین محصول ساخت Cluvens یک صندلی گیمینگ گرانش صفر (zero-gravity) با نام Gatling Battlestation است که در حال حاضر برای پیش سفارش با قیمت سرسام‌آور 4199 دلار در دسترس قرار دارد.

برای تزیین این صندلی، مهندسان Cluvens از دو اسلحه گتلینگ استفاده کرده‌اند که در کنار بخش‌های حرکتی تانک مانند و استفاده از رنگ نقره‌ای، ترکیبی جذاب و کمی ترسناک را به ارمغان می‌آورد.

جذاب ترین صندلی گیمینگ دنیا که شبیه به ربات‌های ترسناک است

این مجموعه از حداکثر سه مانیتور پشتیبانی کرده و کاربر می‌تواند در حالت‌های مختلف مانند نشسته یا درازکش از آن‌ها استفاده کند. به گفته مهندسان Cluvens، استفاده از این صندلی یک تجربه گیمینگ ارگونومیک را به همراه خواهد داشت، تجربه‌ای که عاری از کمردرد، سیاتیک، دیسک کمر و گردن درد رایج بین گیمرها است.

جذاب ترین صندلی گیمینگ دنیا که شبیه به ربات‌های ترسناک است

علاوه بر این، فوم مورد استفاده در بالشتک‌ها و صندلی اصلی نیز نسبت به سایر محصولات ساخته شده توسط Cluvens ارتقای قابل توجهی داشته است تا از راحتی مداوم کاربر اطمینان حاصل شود.

در همین رابطه بخوانید:

- معرفی صندلی های گیمینگ Corsair با طراحی جسورانه و ارگونومی عالی
- محصولی جالب از ریزر که صندلی شما را به دنیای گیم وارد می‌کند [تماشا کنید]

در صورتی که کاربر تمایل داشته باشد، می‌تواند با پرداخت 800 دلار بیشتر ویژگی‌های جالبی به مجموعه صندلی خود اضافه کند. به عنوان مثال، اسلحه‌های گتلینگ این صندلی به موتور مجهز نیستند، با این حال در صورت پرداخت این رقم امکان روشن کردن آن و چرخش وجود دارد.

جذاب ترین صندلی گیمینگ دنیا که شبیه به ربات‌های ترسناک است

امکان جابه‌جایی مانیتورها و تنظیم فاصله آن‌ها بین 55 تا 95 سانتی‌متر نیز وجود خواهد داشت. البته باید در نظر داشته باشید که با پرداخت هزینه 4199 دلاری تنها این صندلی و ملزومات تزیینی آن برایتان ارسال خواهد شد و خبری از سیستم یا مانیتورهای گیمینگ نیست.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (خرداد 1403)