وزیر علوم بر استمرار برنامه‌های دولت سیزدهم در آموزش عالی تاکید کرد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر ادامه برنامه‌های تحولی دولت سیزدهم در آموزش عالی در ماه‌های پایانی این دولت با قدرت و جدیت تاکید کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایران اکونومیست از وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل عصر سه شنبه یکم خرداد ۱۴۰۳ در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه و با حضور معاونان، مشاوران، رؤسای مراکز و سازمان‌های تابعه، از اینکه قطار انقلاب با تکیه بر رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی از گذرگاه‌های سخت عبور می‌کند، مراتب سپاس خود را به درگاه الهی ابراز داشت و نعمت ولایت را تکیه‌گاه ملت و دولت جمهوری اسلامی در شرایط سخت دانست.

وی ضمن ادای احترام به مقام رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش، اخلاق، تواضع، صداقت و جدیت اورا در کار موجب افتخار هر دولتمردی دانست و بر قرار دادن روش و منش این شخصیت بزرگ به عنوان الگو تاکید کرد.

اعضای شورای معاونان نیز حضور جامعه دانشگاهی در آیین‌های تشیع و گرامیداشت شهدای خدمت در حادثه اخیر را مورد تاکید قرار دادند.

مدیران ارشد وزارت علوم در این جلسه مصوب کردند، در راستای احترام به افکار عمومی و پاسخگویی در قبال وظایف محوله در دولت سیزدهم، دستاوردهای وزارت علوم در این بازه زمانی را به نحو مقتضی به اطلاع افکار عمومی برسانند.

تکمیل طرح‌های در حال اجرای دولت سیزدهم در زمینه آموزش عالی و استمرار این طرح‌ها از دیگر موارد مصوب اعضای شورای معاونین در جلسه امروز بود که وزیر علوم نیز بر آن تاکید کرد.

همچنین در پایان این جلسه مقرر شد اجلاس روسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور که به علت برگزاری آیین تشییع شهدای خدمت به تعویق افتاده است، به زودی طی هفته‌های آتی برگزار شود.

به گزارش ایران اکونومیست، آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همه همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سامسونگ پشتیبانی از ساعت‌های هوشمند تایزنی خود را در سال 2025 متوقف می‌کند