برد دقیقه 97 شباب الاهلی با سعید عزت


برد دقیقه 97 شباب الاهلی با سعید عزت

تیم فوتبال شباب الاهلی موفق شد با گلی که در ثانیه‌های پایانی بازی به ثمر رساند، سه امتیاز حساس را از آن خود کند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، شباب الاهلی در استادیوم خانگی خود، ورزشگاه آل راشد، میزبان بنی یاس بود و به زحمت توانست به لطف گل به‌خودی مدافع حریف که در ثانیه‌های پایانی به ثمر رسید، برنده از زمین خارج شود.

سعید عزت‌اللهی که در بازی‌های گذشته شباب الاهلی یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و نمره قبولی از سوی سایت‌های مختلف خارجی و اماراتی کسب کرده بود، از ابتدا برای تیمش به میدان رفت.

در این دیدار، این بنی یاس بود که برخلاف پیش‌بینی‌ها به گل رسید. تالانت صفری بازیکن آلبانیایی میهمان در دقیقه 14 توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند و تیمش را پیش بیندازد.

2024738

ایگور ژسوس در دقیقه 34 تیمش را به گل تساوی رساند. در شرایطی که الاهلی صاحب یک ضربه کاشته از سمت راست شده بود، ارسال کارتابیا با ضربه سر ژسوس همراه شد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

در نهایت شباب الاهلی موفق شد به شکل اتفاقی و در دقیقه 90+7 به گل پیروزی بخش برسد. پس از ارسال یوری سزار به روی دروازه، توپ به پلانیچ مدافع کروات پیش تاخته شباب الاهلی رسید و در شرایطی که دو مدافع بنی یاس تلاش می‌کردند تا توپ را از روی خط بیرون بکشند، به اشتباه ضربه حسن المحرمی وارد دروازه شد.

2024739

در نهایت نیز شباب الاهلی به لطف این گل به‌خودی، برنده از زمین خارج شد تا فاصله 6 امتیازی آنها با الوصل در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها حفظ شود. سعید عزت‌اللهی نیز در این بازی در دقیقه 90 تعویض شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...