خواسته هواداران یونایتد از مالک: پوچتینو را بیاور!


خواسته هواداران یونایتد از مالک: پوچتینو را بیاور!

پس از جدایی مائوریسیو پوچتینو از چلسی، هواداران منچستر یونایتد از مالکان این باشگاه خواسته‌اند که اریک تن‌هاخ را اخراج کنند و مربی آرژانتینی را به خدمت بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، این خبر انفجاری ساعتی پیش منتشر شد مبنی بر اینکه سرمربی آرژانتینی پس از تنها یک فصل حضور در چلسی، راه خود را از این باشگاه لندنی جدا خواهد کرد.

شروع پرتلاطمی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ را پشت سر گذاشته بود و در میان لیست طولانی‌ای از مصدومیت‌ها در میانه جدول حضور داشت و درنهایت توانست کمی بالاتر بیاید و فصل را در رتبه ششم به پایان برساند.

علی‌رغم نمایش‌های خوب در بازی‌های پایانی اما فشار روی پوچتینو افزایش یافته بود و بسیاری معتقد بودند که چرا با وجود بازیکنان بی‌شمار و هزینه ۱ میلیارد یورویی پوچتینو نمی‌تواند چلسی را به جمع ۴ تیم برتر برساند.

2024728

با این حال با توجه به عملکرد‌های خوب این مربی ۵۲ ساله در دیدارهای اخیر، هواداران منچستر یونایتد در شبکه‌های اجتماعی از سر جیم راتکلیف و گروهش خواستند تا این مربی آرژانتینی را که اکنون بیکار شده است، به‌عنوان سرمربی یونایتد به خدمت بگیرند.

هواداری نوشت: «یونایتد باید خیلی زود عمل کند و اول تن‌هاخ را اخراج و سپس پوچتینو را انتخاب کند.»

دیگری نوشته: «من پوچ را در یونایتد می‌خواهم. وقتش است راتکلیف دست به کار شود.»

2024729

هوادار دیگری گفته: «الان بایرن مونیخ هم به دنبال مربی است. به‌نظرم باید قبل از اینکه آنها به سراغ پوچتینو بروند، او را انتخاب کنیم.»

کاربری نوشته: «پوچتینو بیکار شد. حالا وقت اخراج تن‌هاخ است.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تکذیب مهم، حاج‌رضایی: صفحه اینستاگرام ندارم