ستاره بایرن: در واتساپ فهمیدم به تیم ملی دعوت شدم


ستاره بایرن: در واتساپ فهمیدم به تیم ملی دعوت شدم

الکساندر پاولوویچ، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، می‌گوید با پیام یولیان ناگلزمان در واتساپ متوجه دعوت به تیم ملی آلمان شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که بایرن مونیخ قهرمانی بوندسلیگا را از دست داد، یکی از ستاره‌های آنها که باعث شده باواریایی‌ها به فصل‌های بعد امیدوار باشند، الکساندر پاولوویچ است.

او زیر نظر توماس توخل توانست به خوبی پیشرفت کند و حالا در آستانه مسابقات یورو ۲۰۲۴ که تابستان در آلمان برگزار می‌شود، با جلب اعتماد یولیان ناگلزمان، به تیم ملی هم دعوت شده است. ستاره بایرن در مصاحبه با بیلد در مورد وضعیتش در این روزها صحبت کرد.

2024720

او در مورد دعوت به یورو گفت: «من صبح از طریق واتساپ با پیام یولیان ناگلزمن متوجه شدم. در آن لحظه در استخر بودم. نبضم بلافاصله بالا رفت، واقعا خوشحال شدم و بلافاصله با ایجنتم و خانواده‌ام تماس گرفتم. قطعا یکی از زیباترین پیام‌هایی بود که در زندگی‌ام دریافت کردم.

بازی مقابل رئال مادرید؟
وقتی بچه بودم همیشه آرزوی چنین چیزی را داشتم. بازی در بایرن مقابل رئال مادرید در برنابئو. دیوانه‌کننده بود. اما من قبل از بازی آرام بودم. می‌خواستم شجاع و بدون در نظر گرفتن حریف، فقط فوتبالم را بازی کنم.

نقش در یورو؟
من یک بازیکن در خدمت تیم هستم. در هر جلسه تمرینی تمام تلاشم را می‌کنم، امیدوارم بتوانم زمان زیادی را بازی و به تیمم کمک کنم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...