روبرتو مارتینز: پرتغال هنوز به رونالدو نیاز دارد


روبرتو مارتینز: پرتغال هنوز به رونالدو نیاز دارد

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، دلیل اینکه چرا تیمش هنوز به کریستیانو رونالدو نیاز دارد را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال، در آستانه یورو 2024 اعلام کرد که چرا کریستیانو رونالدو 39 ساله هنوز برای تیمش یک مهره حیاتی است.

رونالدو در فهرست پرتغال تحت هدایت مارتینز برای یورو 2024 قرار گرفته و این بازیکن 39 ساله قرار است در یازدهمین تورنمنت بزرگ ملی دوران حرفه‌ای خود به میدان برود.

این ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید 206 بازی برای پرتغال انجام داده و 128 گل به ثمر رسانده که امیدوار است بتواند به آمار درخشان خود در رقابت‌های آلمان اضافه کند.

روبرتو مارتینز به صراحت اعلام کرد که رونالدو علی‌رغم سال‌های طلایی در فوتبال اروپا، به دلیل نمایشی که در لیگ برتر عربستان با النصر داشته، شایسته دعوت به تیم ملی است. رونالدو پس از کمک به تیم ملی پرتغال برای قهرمانی در یورو 2016 و لیگ ملت‌ها در سال 2019، به دنبال سومین جام اروپایی است.

2024709

مارتینز به خبرنگاران گفت: "در مورد کریستیانو رونالدو، فکر می‌کنم بهتر است در مورد آمار صحبت کنیم. بازیکنی که در 41 بازی 42 گل برای باشگاهش به ثمر می‌رساند، استقامتش را نشان می‌دهد، توانایی بدنی بالا برای آمادگی همیشگی و کیفیت عالی جلوی دروازه‌ حریفان که ما واقعا هم آن را دوست داریم و هم به چنین چیزی نیاز داریم.

ما بر اساس محل بازی بازیکنان آن‌ها را انتخاب نمی‌کنیم. می‌خواهیم بهترین تیم را بسازیم و 26 بازیکنی را که بهترین تیم را تشکیل می‌دهند، دعوت کنیم. عملکرد فردی بازیکنان و نقشی که در رختکن دارند را زیر نظر داریم. بازیکنانی هستند که در رختکن‌های مهم نقش‌های فرعی دارند و برخی دیگر در رختکن‌های نه چندان قوی اما نقش‌های مهمی دارند. از مارس 2023 تا کنون، ما اطلاعات زیادی از بازیکنان به دست آورده‌ایم."


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

از پیشنهاد خارجی تا شرایط خانوادگی/ اختصاصی: مهلت 10 روزه به اوسمار توسط پرسپولیس