رسمی: ستاره دانمارکی از میلان جدا می‌شود


رسمی: ستاره دانمارکی از میلان جدا می‌شود

سیمون کیائر، مدافع دانمارکی‌ میلان، خبر داد در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سیمون کیائر، مدافع میلان، اعلام کرد که در پایان فصل 24-2023 سن سیرو را ترک خواهد کرد و به دوران چهار سال و نیمه خود در میلان پایان خواهد داد.

این بازیکن 35 ساله شانس این را خواهد داشت که روز شنبه، در آخرین بازی فصل میلان در خانه مقابل سالرنیتانا با هواداران خداحافظی کند.

کیائر در ژانویه سال 2020 با انتقالی قرضی از سویا به روسونری پیوست و چند ماه بعد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قراردادی دائمی و دو ساله امضا کرد. او در سال 2021 قراردادش را تمدید کرد که تا پایان فصل جاری اعتبار داشت.

کیائر به دلیل نجات جان کریستین اریکسن، هم تیمی‌اش در دانمارک، در جریان رقابت‌های 2020، به تالار مشاهیر ایتالیا راه یافت.

2024642

پس از 90 بازی در سری A، یک قهرمانی در لیگ، قرار گرفتن در فهرست نهایی توپ طلا سال 2021، کیائر اکنون سفر جدیدی را به دور از سن سیرو آغاز خواهد کرد.

کاپیتان تیم ملی دانمارک در مصاحبه‌ای با سایت رسمی میلان این جدایی را تایید کرد. وقتی از او در مورد احساساتش هنگام ترک میلان سوال شد، او به هواداران گفت: "خیلی، هم مثبت و هم منفی. من از چند ماه پیش این احساس را داشتم که به این سفر پایان دهم و اکنون زمان یک ماجراجویی جدید است. در سفرم طی این چهار سال، به سطح خوبی رسیدم. اما مشخص است که می‌توانست بیشتر باشد. اکنون زمان مناسبی برای خداحافظی است.

او درباره اینکه برای آینده چه تصمیمی گرفته، گفت: "بگذارید بگوییم من آینده‌ام را به سه بخش تقسیم کرده‌ام. یک هفته آینده برای آخرین بازی من در سن سیرو در دسترس است. سپس ماجراجویی با دانمارک می‌رسد که همیشه بسیار خاص است. و بعد از آن باید مکان مناسبی برای ادامه فوتبال پیدا کنم. اما مهمترین چیز هفته پیش رو است."


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تکذیب مهم، حاج‌رضایی: صفحه اینستاگرام ندارم