آیفون SE 4 اپل با قیمت گران‌تر از مدل نسل قبل عرضه خواهد شد


آیفون SE 4 اپل با قیمت گران‌تر از مدل نسل قبل عرضه خواهد شدتوسط امیرکیوان گوهری / خرداد ۱, ۱۴۰۳ / 1 دقیقه برای مطالعه بر اساس اعلام یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی X، گوشی آیفون SE 4 اپل با...

آیفون SE 4 اپل با قیمت گران‌تر از مدل نسل قبل عرضه خواهد شد
توسط / / 1 دقیقه برای مطالعه

بر اساس اعلام یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی X، گوشی آیفون SE 4 اپل با قیمت‌گذاری کمی گران‌تر از مدل نسل قبلی خود به بازار عرضه خواهد شد؛ اما در عین‌حال اپل برچسب قیمتی ارزان‌تر از 499 دلار را برای این محصول در نظر خواهد گرفت. برای مقایسه جالب است بدانید که مدل نسل قبلی آیفون SE با قیمت‌گذاری پایه 429 دلاری روانه بازار شد.

بایستی توجه داشت که در حال حاضر برای تائید شایعه جدید، شواهد محکمی در دست نیست؛ اما در صورت تحقق این سناریو، قیمت آیفون SE 4 در ایالات‌متحده احتمالا 10 درصد افزایش یافته و به 470 دلار خواهد رسید.

همچنین چنان‌چه همه چیز طبق برنامه جلو برود؛ در این‌صورت آیفون SE 4 طی سال 2025 معرفی خواهد شد.

استفاده از طراحی مدرن‌تر الهام گرفته شده از آیفون 14 و پیاده‌سازی سیستم فیس آی‌دی احتمالا این افزایش قیمت را توجیه خواهند کرد. البته در این رابطه نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد؛ اما از زمان عرضه آخرین نسل آیفون SE مدت زیادی گذشته است؛ بنابراین افزایش قیمت این محصول احتمالا هیچ‌کس را شگفت‌زده نخواهد کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی نسل جدید از مادربردهای AMD در پلتفرم AM5 با دو تراشه X870E و X870