زندگی شخصی فوق ستاره رئال / هیچکس خانواده تونی کروس را نمی‌شناسد!


زندگی شخصی فوق ستاره رئال / هیچکس خانواده تونی کروس را نمی‌شناسد!

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، با جسیکا فاربر ازدواج کرده، آن‌ها از کودکی ارتباط نزدیکی با هم داشتند و سه فرزند دارند.

به گزارش "ورزش سه"، روز غم‌انگیز فوتبالدوستان پس از اعلام بازنشستگی یکی از بهترین بازیکنان رسید: تونی کروس. او این خبر تلخ را در رسانه‌های اجتماعی خود با تصویری از 17 جولای 2014، روز معارفه‌اش در رئال مادرید، اعلام کرد.

بنابراین این بازیکن که یکی از ستاره‌های جالب دنیای فوتبال از نظر عدم علنی کردن زندگی خصوصی خود بوده، از فوتبال خداحافظی می‌کند. کروس کمتر از خانواده‌اش در فضای مجازی عکس یا ویدیویی منتشر کرده و اغلب طرفداران تو علاقه داشتند که حداقل نام همسر و همینطور تعداد فرزندانش را بدانند.

2024502

زندگی خصوصی

کروس قبل از نوجوانی با جسیکا فاربر ارتباط داشت و آن‌ها در جوانی با هم ازدواج کردند. اطلاعات کمی در مورد این زوج وجود دارد، مانند اینکه آن‌ها سه فرزند دارند که او را در جشن‌های رئال مادرید همراهی می‌کنند. یا مانند سایر اعضای خانواده او که به دلیل حضور این بازیکن در لالیگا اسپانیایی صحبت می‌کنند و در تابستان گذشته به مایورکا سفر کرده بودند.

او به عنوان یک شهروند آلمانی در اسپانیا روزهای سختی برای زندگی کردن نداشت. کروس در یکی از مصاحبه‌های خود گفته بود: "البته همیشه زندگی در خارج از کشور با کشور خودتان متفاوت است. اما در اسپانیا احساس خیلی خوبی دارم. حدود دو سال پیش با بچه‌هایم کمی اسپانیایی صحبت کردم که در رختکن هم به من کمک می‌کند. ما اینجا احساس خوبی داریم و برنامه این است که برای مدت بیشتری ادامه دهیم."

البته، این هافبک در اسپانیا زندگی بسیار "آلمانی" دارد، علی‌رغم این واقعیت که او دوستانی در مادرید ندارد که از کشور اروپای مرکزی آمده باشند: "تفاوت‌های زیادی در عادات وجود دارد. به عنوان مثال، ما ساعت 18:30 با بچه‌ها شام می‌خوریم که به نظر من برای آلمانی‌ها معمولی است. فکر می‌کنم که اسپانیایی‌ها قبل از ساعت 10 شب شام نمی‌خورند. یا اینکه هر روز با همسرم باید بچه‌ها را برای مدرسه آماده کنیم. این برنامه یک روز عادی است. من روزم را با خانواده‌ام می‌گذرانم، بدون برنامه خاصی، فقط با افرادی که دوستشان دارم، وقت می‌گذرانم."

2023588

در این زندگی روزمره، ستاره آلمانی ترجیح می‌دهد ناشناس باشد، دور از کانون توجه و شهرتی که ستاره بودن در خط میانی رئال مادرید به او می‌دهد: "من فوتبال بازی کردن را دوست دارم، اما دوست ندارم در مکان‌های عمومی باشم که همه من را می‌شناسند."

با این حال، علی‌رغم اینکه او چقدر به اسپانیا علاقه دارد، چیزی وجود دارد که با اکثریت شهروندان این کشور یکسان نیست: "اسطوره او راجر فدرر است. او علاقه زیادی به رافائل نادال دارد اما تنیسور سوئیسی را انتخاب می‌کند."

و کروس نه تنها از فوتبال، بلکه به طور کلی از ورزش لذت می‌برد و خود را طرفدار تیم دالاس ماوریکس در بسکتبال حرفه‌ای آمریکا می‌داند: "چون در 20 سال گذشته ما یک ستاره آلمانی بزرگ یعنی درک نوویتزکی را در این تیم داشتیم. با این حال، به دلیل سبک بازی او، من استفن کری را دوست دارم."

2024541

رابطه با همبازیان

بهترین دوست او در رختکن رئال مادرید، همانطور که خودش تایید کرده، لوکاس وازکز است که معمولاً در شبکه‌های اجتماعی هدف شوخی‌های عجیب این بازیکن اسپانیایی است: "من رابطه بسیار خوبی با لوکاس دارم. جو رختکن در مورد بقیه تیم هم خوب است. البته همیشه وقتی برنده می‌شوی بهتر از شکست خوردن است."

البته، لوکاس واسکز تنها کسی نیست که در دام شوخی‌های کروی افتاده چون او تمایل زیادی به اظهار نظرات طنز درمورد بقیه بازیکنان رئال دارد. گاهی اوقات شاید این شوخی‌ها آزاردهنده هم باشند اما همه آن را خوب می‌پذیرند و معمولاً دچار چالش نمی‌شوند، چون جملات او خنده‌دار هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟