شایعه‌ای که در سه کلمه تکذیب شد:/ بلماضی خودش را به مارسی پیشنهاد داد!


شایعه‌ای که در سه کلمه تکذیب شد:/ بلماضی خودش را به مارسی پیشنهاد داد!

جمال بلماضی، سرمربی سابق تیم ملی الجزایر، به اخباری که در خصوص احتمال حضورش در باشگاه المپیک مارسی فرانسه منتشر می‌شود، واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، گزارش رسانه‌های فرانسوی حاکی از آن است که جمال بلماضی خود را برای جانشینی ژان لوئی گاسه به مسئولان باشگاه مارسی پیشنهاد داده اما از سوی مهدی بن عطیه، مشاور فنی باشگاه، رد شده است.

اما سایت Africafootunited اعلام کرد برخلاف آنچه منتشر شده است، سرمربی الجزایری ارتباطی با مدیریت المپیک مارسی نداشته و در حال حاضر به فکر بازگشت به مربیگری نیست.

این منبع تایید کرد که جمال بلماضی از اظهار نظر در این خصوص خودداری کرده و در پاسخی دو کلمه‌ای گفته است: بگذارید صحبت کنند.

1982675

بلماضی همچنین توضیح داد که برخلاف تصور بسیاری، پرونده او علیه فدراسیون فوتبال الجزایر همچنان در جریان است و او هنوز قرارداد خود را فسخ نکرده است.

به نظر می‌رسد این مربی 48 ساله مصمم است طبق قراردادی که همچنان پابرجاست، حقوق کامل خود را تا تابستان 2026 از فدراسیون الجزایر دریافت کند.

لازم به ذکر است که بلماضی پس از حضور ضعیف در جام ملت‌های آفریقا که منجر به حذف تیم ملی الجزایر از دور اول مسابقات شد، جایگاه خود در تیم ملی الجزایر را از دست داد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خداحافظی ستاره سابق رئال با ستاره جدید رئال/ پیام حکیمی برای امباپه: دوستت دارم داداش!‏