صبر انریکه تمام شد: اخراج ستاره خوشگذران!


صبر انریکه تمام شد: اخراج ستاره خوشگذران!

پاری سن ژرمن در آخرین بازی خود در لیگ مقابل متز با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. اما نکته قابل توجه، غیبت دو ستاره بزرگ این تیم بود. عثمان دمبله و کیلیان امباپه ترجیح دادند در کن به خوشگذرانی بپردازند.

به گزارش "ورزش سه"، آیا این رفتار دمبله، ستاره سابق دورتموند، به اخراج او از پاری سن ژرمن منجر خواهد شد؟ طبق گزارش "RMC Sport": بله! گفته می‌شود که لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، دیگر تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد و جدایی او در این تابستان محتمل است.

یکی از دلایل این موضوع، خوشگذرانی دمبله در آخر هفته گذشته در جشنواره فیلم کن همراه با امباپه، ستاره در حال جدایی پاری سن ژرمن است. عکس‌ها و ویدئوهای متعددی از خوشگذرانی این دو در فضای مجازی منتشر شده است. اگرچه آن‌ها برای این سفر از سوی باشگاه مجوز گرفته بودند، اما میزان خوشگذرانی آنها مورد تایید باشگاه نبوده است.

2022901

پیامد مستقیم این اتفاق، عدم تمایل انریکه به استفاده از دمبله در فینال جام حذفی مقابل المپیک لیون در روز شنبه است.
طبق این گزارش، دمبله در آستانه اخراج کامل از پاری سن ژرمن است. در حالی که انتظار می‌رفت این وینگر به یکی از ارکان اصلی تیم در سال آینده تبدیل شود.

علاوه بر این، انریکه از عملکرد دمبله در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروسیا دورتموند نیز راضی نبوده است.

دمبله در تابستان گذشته با مبلغ 50 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست. با این حال، در اولین فصل حضورش در این تیم، تنها در نیمی از بازی‌های پاری سن ژرمن در ترکیب اصلی قرار گرفت. او در 41 بازی رسمی 5 گل به ثمر رساند و 14 پاس گل داد. قرارداد او با پاریس تا سال 2028 اعتبار دارد.

2019677

طبق این گزارش، امباپه نیز ممکن است در فینال جام حذفی حضور نداشته باشد. این فوق ستاره اخیرا جدایی خود از پاری سن ژرمن را اعلام کرد و به رئال مادرید خواهد رفت. از آن زمان، او از لیست انریکه کنار گذاشته شده است. و ممکن است دیگر هرگز به پاری سن ژرمن بازنگردد. پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فصل برای او به پایان رسیده است. "او از چند هفته پیش دیگر تمرین نمی‌کند. منطقی است که امباپه دیگر هرگز برای پاری سن ژرمن بازی نکند. شکاف روشنی بین او و باشگاه وجود دارد."


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آنری هنوز امید دارد؟/ فرانسه برای امباپه یک جای خالی نگه داشت