لیورپول به دنبال استخدام مربی در لینکدین! (عکس)


لیورپول به دنبال استخدام مربی در لینکدین! (عکس)

لیورپول با انتشار آگهی در سایت رسمی لینکدین اعلام کرد که به دنبال یافتن مربی مخصوص ضربات شروع مجدد است.

به گزارش "ورزش سه"، جدایی یورگن کلوپ از لیورپول به این معنا بود که آنها باید هرچه زودتر سرمربی جدیدی را برای فصل آینده انتخاب می‌کردند و به همین دلیل تصمیم گرفتند با آرنه اسلوت قدم به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۵-۲۰۲۴ بگذارند.

این باشگاه روز دوشنبه به صورت رسمی این خبر را اعلام کرد و این مربی ۴۵ ساله هلندی قرار است به زودی راهی این شهر شود تا کارش را در آنفیلد آغاز کند، اما به نظر می‌رسد که کادر فنی او در این تیم هنوز تکمیل نشده و او به دنبال پیدا کردن مربیان مدنظرش است.

2024795

شب گذشته یک آگاهی جالب در سایت لینکدین توجه بسیاری از کاربران و فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرد. این آگهی از سوی باشگاه لیورپول با هدف پیدا کردن مربی متخصص در زمینه ضربات شروع مجدد منتشر شده بود و نشان می‌داد که جستجوی آنها در این زمینه جواب نداده است.

لیورپول به دنبال پیدا کردن یک مربی متخصص و کاربلد و علاقه‌مند است که مدرک مربیگری آ یوفا یا معادل آن را داشته باشد و در توضیح این شغل آمده است که او باید توانایی آنالیز ضربات شروع مجدد حریفان و برگزاری جلسات خاص در زمینه زدن ضربات آزاد با سبک و روش خودش را داشته باشد. او همچنین باید با اسلوت در طراحی جلسات تمرینی همکاری لازم را داشته باشد. برخوردار بودن از موفقیت ثابت شده و قطعی در این زمینه هم برای این باشگاه اهمیت بسیاری دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دشان: امباپه در پاری سن ژرمن دوران سختی داشت