رئال به هدفش رسید: امباپه به المپیک نمی‌رود!


رئال به هدفش رسید: امباپه به المپیک نمی‌رود!

مذاکرات فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، با امانوئل ماکرون جواب داد و کیلیان امباپه در المپیک ۲۰۲۴ حضور نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، امباپه چندی پیش با انتشار ویدیویی به صورت رسمی اعلام کرد که قصد ندارد قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند و در پایان فصل جاری این باشگاه را ترک خواهد کرد و حالا همه منتظر دیدن او در پیراهن رئال مادرید در فصل آینده هستند.

علاقه رئال مادرید به این بازیکن بر کسی پوشیده نیست و گفته شده است که مذاکرات دو طرف از ماه‌ها قبل آغاز شده و حتی بعضی از منابع اسپانیایی مدعی شده بودند که این بازیکن در ماه فوریه قراردادش را با این باشگاه به امضا رسانده بود و از پیوستن به جمع بازیکنان این تیم اطمینان داشت.

2024455

اما یکی از نگرانی‌های اصلی رئال مادرید این بود که تیم ملی زیر ۲۱ سال فرانسه و همچنین مقامات کشوری تاکید داشتند که این ستاره باید در ترکیب این تیم در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ که به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد حضور داشته باشد و این در حالی است که او پیش از آن به همراه تیم ملی بزرگسالان فرانسه در یورو حضور دارد.

این موضوع باعث نگرانی و ناراحتی مدیران رئال شده بود و به همین دلیل پرز روز گذشته به پاریس سفر کرد تا با ماکرون در این باره مذاکره کند و حالا رادیو کوپه خبر داده است که رئال در این زمینه به هدفش رسید و امباپه در مسابقات المپیک حضور نخواهد داشت و در ماه آگوست به جمع بازیکنان رئال برای برگزاری اردوی پیش فصل اضافه می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیروزی بزرگ رئال: غیبت امباپه در المپیک پاریس