سرمربی الهلال اعلام کرد:/ نیمار پیش‌فصل را هم از دست می‌دهد


سرمربی الهلال اعلام کرد:/ نیمار پیش‌فصل را هم از دست می‌دهد

با اعلام سرمربی الهلال عربستان، نیمار برای حضور در تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل آینده آماده نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در ماه آگوست با قراردادی نجومی به الهلال پیوست، اما در تاریخ 17 اکتبر و در جریان یک مسابقه برای تیم ملی کشورش از ناحیه رباط صلیبی و مینیسک زانوی چپ دچار آسیب‌دیدگی شد تا ادامه فصل را از دست بدهد.

ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، به خبرنگاران اعلام کرد که نیمار برای تمرینات آماده‌سازی فصل آینده نیز آماده نخواهد بود. او گفت: تنها چیزی که الان می‌دانم این است که مدت زمان بهبودی نیمار و مصدومیت‌های مشابه، تقریباً 10 تا 11 ماه است. با این شرایط اگر محاسبه کنیم می‌بینیم که او مرحله آماده‌سازی فصل آینده را هم از دست خواهد داد.

2017422

وی افزود: مصدومیت نیمار جدی‌ترین نوع مصدومیت برای بازیکنان فوتبال محسوب می‌شود و بنابراین ممکن است تا سپتامبر یا اکتبر طول بکشد تا او از نظر رقابتی برای شرکت در مسابقات آماده شود.

ژسوس همچنین اعتراف کرد که غیبت ستاره سابق بارسلونا و پاری سن ژرمن در ابتدای فصل تیمش را با مشکل مواجه کرد، اما او با اشاره به عملکرد درخشان وینگر برزیلی تیمش که 22 گل در 46 بازی در تمام تورنمنت‌ها به ثمر رساند، گفت: راه‌حل ما، مالکوم بود.

الهلال در این فصل با وجود غیبت نیمار، قهرمان سوپرکاپ عربستان و لیگ شد. این تیم در ۳۲ هفته سپری شده از لیگ عربستان در هیچ مسابقه‌ای شکست نخورد و در ۲۹ بازی (شامل ۲۴ بازی متوالی) پیروز شد و در سه بازی به تساوی رسید.

ژسوس در این باره گفت: ما یک فصل استثنایی را پشت سر گذاشتیم که حتی از انتظارات من هم فراتر بود. این موفقیت، به کیفیت بازیکنان و اتحاد آنها در داخل و خارج از زمین برمی‌گردد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فصل بعد باید برنامه‌ریزی خیلی بهتری داشته باشیم/ بادامکی: تصمیم درویش شجاعانه بود